18 بهمن 1396
شماره خبر: 191110

گلباران گلزار شهدای نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

گلباران گلزار شهدای نظرآباد


استاندار البرز پس از گلباران گلزار شهدای شهرستان نظرآباد و افتتاح یک شرکت تولیدی محصولات ساختمانی، از تپه تاریخی ازبکی و کارخانه مقدم نیز بازدید خواهد داشت.
دکتر محمدعلی نجفی در ادامه برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان نظرآباد پس از استقبال رسمی از سوی فرماندار و دیگر مسئولان؛ به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی مزار یادگاران جمهوری اسلامی را گلباران کرد.
تقاطع غیرهمسطح سیپورکس زیر بار ترافیک رفت
در ادامه تقاطع غیرهمسطح سیپورکس با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت.
اشتغالزایی برای ۴۰ نفر با بهره برداری از شرکت تولید محصولات بتنی
استاندارالبرز در ادامه شرکت تولیدی در زمینه راه و ساختمان را که محصولات بتنی مرتبط با مبلمان شهری تولید می کند به بهره برداری رساند. این شرکت با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید۱۰۰ هزار تن در سال زمینه اشتغالزایی برای ۴۰ نفر را در شهرستان نظرآباد فراهم ساخته است. بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و صرفه جویی در مصارف انرژی بالاترین توان تولید در کشور از مزایای اجرای این طرح بشمار می رود. استاندار قرار است در ادامه بازدیدی هم از تپه تاریخی ازبکی در شهرستان نظرآباد داشته باشد. بازدید اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از کارخانه مقدم از دیگر برنامه های استاندار خواهد بود.
دهه فجر امسال ۲۲ پروژه صنعتی؛ خدماتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۱۹۴ میلیارد تومان در شهرستان نظرآباد به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود