20 بهمن 1396
شماره خبر: 191167

تکریم شهیدان پای ثابت برنامه های دهه فجر استاندار و مسئولان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تکریم شهیدان پای ثابت برنامه های دهه فجر استاندار و مسئولان البرز


برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان البرز با سفر استاندار و مسئولان استان به شهرستان های این استان اجرا شد که پای ثابت برنامه این سفرها تکریم شهیدان و دیدار با خانواده شهدا بود.
شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس در حقیقت صاحبان اصلی انقلاب و ضامن بقای و تداوم راه عزت و سرافرازی ملت ایران و برافراشته ماندن پرچم اسلام ناب محمدی (ص) در ایران اسلامی هستند.
محمدعلی نجفی استاندار البرز به همراه مسئولان استان البرز با هدف دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان و افتتاح پروژه های عمرانی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی در روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی به شهرستان های ساوجبلاغ، کرج، فردیس، اشتهارد، نظرآباد و امروز هم طالقان سفر کرد اما در هر شهرستان ادای احترام به شهیدان دوران پرافتخار دفاع مقدس نخستین برنامه در بدو ورود بود. استاندار البرز و مسئولان استان همچنین در ادامه برنامه های خود در هر شهرستان با حضور در جمع خانواده شهدا به مقام شامخ پدران و مادران شهیدان نیز ادای احترام کردند. مسئولان استان البرز در روزهای با شکوه دهه فجر انقلاب اسلامی یاد و خاطره منادیان عزت و امنیت ایران اسلامی، شهیدانی که با تقدیم جان خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند را گرامی داشتند. استاندار البرز در این دیدارها تاکید کرد که توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است. وی افزود: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود. وی با اشاره به اینکه امروز با حضور هر چه بیشتر بین مردم برای تامین مطالبات آنان باید تلاش کرد، گفت: مسئولان برای حل مشکلات تلاش باید بیشتری کنند که سرکشی از خانواده شهدا نیز برای تحقق این موضوع ضروری است. نجفی دیدار با خانواده شهیدان را مایه دلگرمی و سرافرازی مسئولان دانست و گفت: امنیت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مدیون شهیدانی است که بدون هیچ چشم داشتی جان خود را فدا کردند تا ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و ملت ایران زنده بماند. استاندار البرز و دیگر مسئولان نیز نیز فردا همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آغاز چهلمین بهار آزادی هم نوا و همراه با دیگر مردم با حضور در راهپیمایی عزت آفرین 22 بهمن بار دیگر با شهیدان و امام شهیدان تجدید پیمان می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود