9 اسفند 1396
شماره خبر: 192203

سفر استاندار البرز به شهرستان ساوجبلاغ و افتتاح طرح های و پروژه های روستایی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سفر استاندار البرز به شهرستان ساوجبلاغ و افتتاح طرح های و پروژه های روستایی


استاندارالبرز در جریان سفر به شهرستان ساوجبلاغ تعدادی از طرح ها و پروژه های روستایی را افتتاح خواهد کرد؛ گشایش یک باب کتابخانه، بهره برداری از راه ها و اجرای پروژه گاز رسانی روستایی، آبرسانی به ۹ روستای ساوجبلاغ، اهدا اسناد مالکیت بیش از ۱۴ هزار سند مسکونی و دیدار با جمعی از مردم در روستا، از جمله برنامه های امروز استاندار بشمار می رود.
« دکترمحمدعلی نجفی» صبح پنجشنبه که بمنظور افتتاح طرح ها و پروژه های ساوجبلاغ، یک باب کتابخانه را در روستای کردان افتتاح کرد.
***گشایش راه ها و اجرای پروژه گازرسانی
وی در ادامه قرار است، پروژه یک کیلومتری بلوار روستای بانو صحرا را که به صورت مشارکتی با شهرداری کوهسار اجرایی شده را به بهره برداری رساند. پروژه بهسازی معابر روستای دوزعنبر، بهره برداری پروژه گازرسانی به روستاهای کلین رود – سیستان و افشاریه از طرح هایی است که امروز بدست استاندار افتتاح خواهد شد.
***افتتاح مجتمع آبرسانی به ۹ روستای ساوجبلاغ
وی در ادامه پروژه مجتمع آبرسانی به ۹ روستای اسپیداران کلین رود – ولیان – دورعنبر – آجین دوجین – خورین – هرجاب و ازنق را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.
***اهدا اسناد مالکیت بیش از ۱۴ هزار سند مسکونی در روستاهای ساوجبلاغ
دکتر نجفی امروز واحد مسکونی مقاوم سازی روستای دوزعنبر را نیز افتتاح می کند و در ادامه طی مراسمی نمادین، سند مسکن روستایی را به پدرشهیدان کرمیار و سه تن از مردم اهدا خواهد کرد؛ با اجرای این طرح ۱۴ هزار و ۷۰۰ سند روستایی در شهرستان ساوجبلاغ و در قالب قانون الحاق به مردم تعلق خواهد گرفت.دیدار استاندار و مدیران استان با مردم روستای ولیان از دیگر برنامه های سفر به شهرستان ساوجبلاغ خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود