11 بهمن 1391
شماره خبر: 19485

البرز مهیای استقبال از میهمانان نوروز 92

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز مهیای استقبال از میهمانان نوروز 92


سپیدارآنلاین: معاون عمران استانداری البرز گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و ساماندهی به گردشگران نوروزی ستاد تسهیلات سفر استان، آماده استقبال از میهمان نوروز 92 می ‌شود.
کاوه حداد پوردر جلسه ستاد تسهیلات سفر استان البرز که در دفتر این معاونت تشکیل شد؛ ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر اظهارداشت: با عنایت به فرا رسیدن نوروز 92 ستاد تسهیلات سفراستان مهیای گردشگران نوروزی می شود. وی افزود: در این راستا با همراهی دستگاه های اجرایی متولی امر و ارائه خدمات مناسب به گردشگران اوقات خوشی را برای گردشگران فراهم می سازیم.
لزوم اطلاع رسانی از پتانسیل های گردشگری استان
معاون عمران ارائه خدمات مناسب به گردشگران ورودی به استان در ایام نوروز را مهم دانست و تصریح کرد: برای ایجاد شرایط مناسب و مطلوب گردشگران، دستگاه‌ های عضو ستاد باید با آماده سازی مبادی ورودی شهر و هماهنگی بیشتر اطلاع رسانی جامع و کاملی از پتانسیل‌های گردشگری استان داشته باشند. وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر در ایام نوروز بیان کرد: سفر امری فرابخشی است و همه دستگاه‌ ها به نحوی در آن نقش داشته و باید با هماهنگی و همکاری مناسب گردشگران زیادی را جذب نمایند. حدادپور با بیان اینکه هنوز هتلی در استان وجود ندارد در خصوص اسکان مسافران نیز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود