28 خرداد 1397
شماره خبر: 197100

استقبال مردم نظرآباد از سه شنبه های بدون خودرو

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استقبال مردم نظرآباد از سه شنبه های بدون خودرو




فرماندار و دیگر مسولان شهرستان نظرآباد با حضور در پویش سه شنبه های بدونه خودرو از دوچرخه برای حضور در محل کار استفاده کردند.
فرماندار نظرآباد که به همراه دیگر مسولان این شهرستان در پویش سه شنبه های بدون خودرو شرکت کرده بود مهم ترین هدف خود را از حضور در این پویش ، کاهش آلودگی و کاهش ترافیک عنوان کرد و گفت : باتوجه به آنکه کشور ما از لحاظ زیست محیطی به شدت دچار بحران شده است ، همه ما باید تلاش کنیم برای حفظ محیط زیست ، افزایش کیفیت هوا و کاهش آلودگی کمتر از خودرو های تک سر نشین استفاده کنیم.
فلاح نژاد با بیان اینکه حتی استفاده از دوچرخه به کاهش ترافیک در این شهرستان کمک می کند ، افزود : با ترویج این پویش در بین مردم و استفاده آنان از دوچرخه به جای وسیله نقلیه می توانیم علاوه بر آلودگی از ترافیک در این شهرستان هم بکاهیم . وی با اشاره به اینکه حضور مسولان در پویش سه شنبه های بدونه خودرو موجب تشویق مردم برای حضور در پویش میشود ، گفت : حفظ محیط زیست وظیفه ای همگانی است و حضور مسولان در پویش های اجتماعی که در جهت حفظ محیط زیست انجام میشود موجب فرهنگ سازی و در نتیجه ترغیب مردم برای در این پویش ها خواهد شد.
منبع:صدا و سیما البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود