22 تیر 1397
شماره خبر: 198293

دغدغه های اصلی مردم طالقان در حوزه راه و گاز به جد پیگیری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دغدغه های اصلی مردم طالقان در حوزه راه و گاز به جد پیگیری می شود


استاندار البرز گفت: مردم شهید پرور طالقان لایق برخورداری از بهترین امکانات رفاهی هستند از این به جد درصدد تکمیل راه و گازرسانی به روستاهای این منطقه هستیم.
دکتر محمدعلی نجفی در یادواره شهدا در روستای نارین طالقان برگزار شد با بیان اینکه حضور در چنین مراسمی توفیق بزرگی است افزود: دغدغه های اصلی مردم این منطقه را شنیده و درصدد اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکلات آنها هستیم. وی به راه های ورودی طالقان اشاره کرد و ادامه داد: تنگناهایی که در تردد مردم طالقان وجود دارد از گذشته تاکنون مانع حرکت، پویایی و حضور آنها در عرصه های مختلف نشده چراکه این منطقه شهدای بسیاری را تقدیم آرمان های انقلاب کرده است. نجفی گفت: طی بازدیدی که از روند احداث محور اصلی طالقان به هشتگرد صورت گرفت، شاهد پیشرفت قابل توجهی در مقایسه با بازدید اخیر بودیم.
وی افزود: تکمیل این پروژه تا پایان سال مورد تاکید است و به صورت مستمر بر امور مربوطه نظارت می شود. استاندار البرز با بیان اینکه راه این منطقه نیز مورد بررسی قرار گرفته اضافه کرد: این راه نیز به طول ۱۲ کیلومتر با حدود ۳ میلیارد اعتبار در حال تکمیل است. وی به پروژه گازرسانی به روستای ناریان اشاره کرد و گفت: این امر نیز طی گفتگویی که با مدیرکل شرکت گاز استان صورت گرفت، متعهد شد تا پایان سال اجرایی شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود