14 آبان 1397
شماره خبر: 204491

دیدار معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با دکتر نجفی استاندار البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دیدار معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با دکتر نجفی استاندار البرز


استاندار البرز در دیدار با معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص راهکارهای تعامل بیشتر در جهت آمادگی و مقابله استان در برابر مخاطرات طبیعی به گفتگو نشست.
دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار که در حوزه استاندار برگزار شد با تشریح وضعیت استان البرز، افزود: البرز، استانی ویژه در کشور محسوب می شود که فرصت ها و تهدیدهای فراوانی دارد. وی ادامه داد: این استان به دلایل عدیده ای نیازمند مدیریتی هوشمندانه و اتخاذ تدابیری خاص در جهت بهره مندی از فرصت ها و پیشگیری از تهدیدها، می باشد.
البرز در مدیریت بحران عملکرد قابل قبولی دارد
دکترنجفی افزود: البرز در حوزه مدیریت بحران بسیار فعال حضور دارد که همچنان نیز جای پیشرفت در این بخش مورد انتظار است.
احصا و بهره برداری از ظرفیت های موجود در مواقع بحران ضرورت دارد
وی به تجارب زلزله سال 69 در رودبار اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت های موجود در مواقع بحرانی استفاده کرد چراکه این امر حتی در کشورهای همسایه نیز اعمال می شود و با تعریف سیستمی، دارایی های افراد حقیقی و حقوقی احصا شده و موارد مورد استفاده آنها تعیین می شود.
دکتر نجفی خاطرنشان کرد: البرز استان معین تهران است از این رو باید با نگاه ملی، موانع را برطرف کرد.
تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی مدیریت بحران استان
وی ادامه داد: آموزش یکی از ارکان اصلی مدیریت بحران است از این رو سند آموزش مدیریت بحران استان تهیه و تدوین شد و به دستگاه های ابلاغ شده است.
البرز میزبان بیستمین مانور سراسری مدارس کشور
مهندس اکبرپور معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور نیز در این دیدار به پویایی و پیگیری استاندار البرز به عنوان محرکی قوی برای ارائه خدمات بیشتر به استان اشاره کرد و افزود: ۱۹ مانور سال های گذشته در تهران برگزار شد و با توجه به عملکرد مطلوب شورای هماهنگی استان البرز، بیستمین مانور سراسری مدارس کشور برای اولین بار در تاریخ ۷ آذر ۹۷ در البرز برگزار می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود