10 آذر 1397
شماره خبر: 205840

بازدید فرماندار نظرآباد از روستای احمد آباد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازدید فرماندار نظرآباد از روستای احمد آباد


دکتر فلاح نژاد ضمن بازدید از دهیاری و روستای احمدآباد از مزارع زعفران این روستا که موجب شده شهرستان نظرآباد تولیدکننده بیشترین زعفران ایران کوچک باشد دیدن کرد.
فرماندار شهرستان نظرآباد در این بازدید اظهار کرد: لزوم دقت مضاعف در بازنگری طرح هادی روستای احمدآباد که در حال انجام است بنا به جلوگیری از ایجاد مشکل برای روستاییان امری ضرورری است. دکتر فلاح نژاد فرماندار از تحویل خودروی نیسان از سوی فرمانداری و استانداری با مبلغ ۱۰درصد ارزان تر از قیمت بازار که قطعا برای خدمات دهی بیشتر به مردم روستا بوده و در گذشته نیز دستگاه آتش نشانی به این روستا اختصاص یافته بود خبر داد.وی افزود: ماهیانه ارزش افزوده ای به ازای سرانه جمعیت به حساب دهیاری واریز می شود که امیدوارم این دهیاری و دهیاری های روستاهای دیگر ضمن اعلام خدمات دولت به مردم از مشارکت مردمی نیز در خدمات بهره مند بشوند.فلاح نژاد در مورد مشکل تردد کامیون ها و خودوی های باری پروژه بزرگراه الغدیر که با بار اضافه و ... موجب نگرانی و ایجاد خطراتی برای اهالی احمدآباد شده است گفت: توسط بخشداری پیگیری خواهد شد.فرماندار نظرآباد در ادامه از آمادگی فرمانداری جهت واگذاری زمین به سرمایه گذاران برای احداث هنرستان کشاورزی و گردشگری در روستای احمدآبادخبر داد.
غرماندار در پایان گفت: در آینده با پیگیری های مکرر طبق فعالیتی که در برخی روستاها و مناطق دیگر شهرستان نظرآباد مبنی بر پیگیری مشکل زمین فوتبال برای استفاده جوانان انجام داده ایم در این روستا نیز عملیاتی خواهد شد. شایان ذکر به دلیل درخواست های مکرر آسفالت کوچه ها در این روستا که زیر سازی نیز شده اند، دکتر فلاح نژاد حین بازدید از همان روستا با بنیاد مسکن تماس تلفنی برقرار نموده و مقرر شد در آینده نزدیک با انتخاب پیمانکار 3600 متر آسفالت در معابر روستا انجام گرددگفتنی است در سال 96، 2500متر آسفالت توسط بنیاد مسکن در روستاها انجام شده و این اقدام پس از زیرسازی معابر با مبالغ ارزش افزوده ی پرداختی دولت بوده و این امرنشان دهنده توجه خاص دولت به روستاها می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود