2 دی 1397
شماره خبر: 207399

تیم اقتصادی البرز مسلط و قوی عمل می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تیم اقتصادی البرز مسلط و قوی عمل می کند


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تیم اقتصادی استان البرز بسیار مسلط و قوی عمل می کنند و مجموعه بانک ها نیز تاکنون همراه بوده اند.
دکتر شهبازی در نشست سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و تولید استان که برای نخستین بار در کشور به میزبانی استان البرز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور برگزار می شود، با اشاره به اینکه این نشست بسیار حائز اهمیت است، افزود: صاحبان تولید و صنعت و تعدادی زیادی از افراد صاحب نام در این جمع حاضر هستند. وی ادامه داد: حضور معاون وزیر کشور در این نشست بسیار مغتنم و ارزشمند است چراکه در این حوزه دغدغه فراوانی دارد. دکتر شهبازی گفت: با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی، وزیر کشور از جانب 3 قوه، مامور به اطلاع رسانی در حوزه فعالیت های اقتصادی و مصوبات اتخاذ شده در این رابطه است. وی افزود: تیم اقتصادی استان البرز بسیار مسلط و قوی عمل می کنند و مجموعه بانک ها نیز تاکنون همراه بوده اند. استاندار البرز اضافه کرد: بر اساس اهمیت حوزه تولید و صنعت البرز، جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین کارگروه اقتصاد مقاومتی جلسات مربوطه به صورت منظم و مستمر برگزار می شود. وی گفت: رونق اقتصادی و امنیت سیاسی و اجتماعی دو بال پرواز در مسیر توسعه هستند از این رو در البرز با حساسیت ویژه ای در این راستا اقدام می کنیم. دکتر شهبازی افزود: موضوعات و موانع بخش تولید و صنعت به طور مداوم تولید و پایش می شود. وی عنوان کرد: البرز در حوزه جذب اعتبارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رتبه اول کشور را دارد. استاندار البرز گفت: برنامه و اقدامات صورت گرفته در حوزه تولید و صنعت البرز طی گزارش و ارائه گردش کار به وزارت کشور ارسال می شود.وی افزود: در البرز مانعی جدی سر راه رونق تولید و پرداخت تسهیلات مربوطه وجود ندارد و مجموعه مدیران و بانک ها در این رابطه همراه و منسجم عمل می کنند. دکتر شهبازی با اشاره به اینکه تولید یکی از شاه بیت های اصلی اقتصاد کشور است، خاطرنشان کرد: اکنون در جنگ بزرگ اقتصادی قرار داریم و بر این اساس 3 قوه با ادراک صحیح از شرایط و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، نشست های تخصصی برای برون رفت از تنگناها برگزار می کنند. وی گفت: 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در البرز فعالیت می کنند، که این پویایی گواه عدم تاثیر تحریم ها در حوزه تولید است و همچنین بستر سرمایه گذاری داخلی و خارجی در البرز فراهم است.
استاندار البرز افزود: با اهتمام ویژه ای سعی بر حل مشکلات و موانع واحدهای تولیدی استان داریم و در صورت عدم توفیق در این بخش، رفع موانع در سطوح ملی دنبال می شود. وی ادامه داد: با مکانیزم های تعریف شده و تفویض اختیار به فرماندارن، جلسات فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان ها تشکیل می شود تا این روند تسریع شود. دکتر شهبازی گفت: ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز فرصت مغتنمی برای توسعه اقتصادی استان البرز محسوب می شود. وی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته، بانک های استان در کنار قشر مولد و صنعتگر قرار دارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود