28 بهمن 1397
شماره خبر: 210683

استاندار البرز سرزده از روند خدمات دهی بیمارستان امام علی (ع) کرج بازدید کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استاندار البرز سرزده از روند خدمات دهی بیمارستان امام علی (ع) کرج بازدید کرد


نماینده عالی دولت در استان البرز شبانه، با حضور در بیمارستان امام علی (ع) کرج به صورت سرزده از روند خدمات دهی این بیمارستان بازدید کرد.
دکتر شهبازی نظارت بر شیوه ارائه خدمات به مردم و بررسی امکانات و تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها را حائز اهمیت دانسته و برای آگاهی دقیق از این روند بازدید های میدانی را در دستور کار قرار داده است.
در این بازدید چند تن از پرسنل بیمارستان طی گفتگو با استاندار البرز، مسائل و دغدغه های خود را بیان کردند که عمده این موضوعات در خصوص عدم وجود متخصصان اطفال در تمامی ساعات شبانه روز است.
با توجه به اینکه بیمارستان امام علی(ع) کرج، بیمارستانی تخصصی و فوق تخصصی برای اطفال است و بیماران از سراسر استان به این بیمارستان مراجعه می کنند از این رو باید امکانات لازم تقویت شود.
همچنین عدم وجود پل برای تردد بیماران و پرسنل از جمله موانع مطروحه از سوی مراجعه کنندگان و پرسنل بود که دکتر شهبازی برای مساعدت در تامین اعتبار ایجاد این امکان با همراهی شهرداری و بیمارستان، اعلام آمادگی کرد.استاندار البرز، مدیرکل امور اجتماعی استانداری را مامور رسیدگی به مسائل و پیگیری روند حل مشکلات کرده و گزارشی از اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا را از وی خواستار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود