5 اسفند 1397
شماره خبر: 211087

برگزاری 9 گشت مشترک به منظور برخورد با گرانفروشی در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری 9 گشت مشترک به منظور برخورد با گرانفروشی در ساوجبلاغ


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در نشست تنظیم بازار استان البرز از برگزاری 9 گشت مشترک دستگاههای مرتبط ستاد تنظیم بازار به منظور رصد دقیق بازار و برخورد با گرانفروشی و کم‌فروشی خبر داد.
ابوالقاسم پالیزگیر گفت: تعداد پرونده های وارده در 10 ماهه اخیر به تعزیرات حکومتی شهرستان 712 فقره بوده که 711 مورد مختومه و یک مورد جریمه به میزان 59 میلیارد ریال اعمال شده است.
فرماندار ساوجبلاغ ضمن گله مندی از عدم توزیع گوشت گرم گوسفندی در شهرستان ساوجبلاغ گفت: گوشت گرم گوسفندی در مراکز استان توزیع شده اما تاکنون در این شهرستان توزیع نشده و تنها 3 تن گوشت منجمد در این شهرستان توزیع شده است. وی از نظارت بر روند توزیع اقلام اساسی دولتی سبد حمایتی با تخصیص 4 اکیپ در شهرستان خبر داد. پالیزگیر یکی از اولویتهای ستاد تنظیم بازار شهرستان را تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی برای شهروندان بیان کرد و گفت: ما بدنبال رفع کمبودها در شهرستان هستیم که در همین راستا به منظور تامین کالاهای اساسی شهرستان 120 تن برنج، 20 کیلو و 550 گرم مرغ گرم و 36 هزار کیلو مرغ منجمد و 80 هزار کیلو و 500 گرم گوشت گوساله منجمد و 3 هزار کیلوگرم گوشت منجمد گوسفندی و 540 کارتن تخم مرغ با قیمت 138 هزار ریال و دیگر اقلام و کالاهای اساسی در قالب تنظیم بازار بین مردم شهرستان با قیمت مصوب عرضه گردیده است. وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه کالای اساسی شرکتهای شهرستان به قیمت درب کارخانه از یکم تا 8 اسفند در بازار روز شهرک بعثت شهر هشتگرد، از هماهنگی دو نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا به مناسبت سال نو در شهر هشتگرد و چهارباغ با هدف کاهش قیمت و تعادل بخشی در شهرستان خبر داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود