20 خرداد 1398
شماره خبر: 215391

بازدید معاون رییس جمهور با همراهی استاندار البرز از منطقه یک پروژه آزادراه تهران شمال

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازدید معاون رییس جمهور با همراهی استاندار البرز از منطقه یک پروژه آزادراه تهران شمال


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با همراهی استاندار البرز از روند تکمیل فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال بازدید کرد.
در این بازدید نوبخت توسط شهبازی استاندار البرز و خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی همراهی شد. معاون رییس جمهور در حاشیه این بازدید از اهتمام دولت تدبیر و امید برای تسریع در بهره برداری از پروژه های راه سازی کشور و بویژه پروژه آزادراه تهران شمال در جهت رفاه و آرامش مردم در ترددها و کاهش بار ترافیکی خبر داد. وی گفت: با مشارکت بنیاد مستضعفان کشور اعتباری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان که سهم سازمان برنامه و بودجه کشور ۳۰۰ میلیارد تومان است برای تکمیل فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال اختصاص یافت. نوبخت افزود: پیمانکار پروژه باید ظرف ۲ ماه پس از تزریق اعتبار نسبت به اتمام و تحویل پروژه اقدام کند.
منطقه یک پروژه آزادراه تهران شمال ۳۲ کیلومتر است که اکنون ۹۵.۳ پیشرفت دارد و در حوزه استان البرز هیچ مانعی سر راه تکمیل آن وجود ندارد. این بازدید در تعاقب دیدار و دعوت هفته گذشته استاندار البرز با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور است چراکه در دیداری که صورت گرفت استاندار البرز اهمیت راه های البرز را تشریح کرده و بر ضرورت توجه ملی به راه های ملی استان تاکید کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود