6 مرداد 1398
شماره خبر: 217853

استاندار البرز دست به انتصابات جدید زد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استاندار البرز دست به انتصابات جدید زد


استاندار البرز دست به انتصابات جدید زد و افرادی را در پست های گوناگون استانداری البرز و بخشداری ها منصوب کرد.
عزیزالله شهبازی، استاندار البرز دست به انتصابات جدید زد و با ابلاغ حکم هایی افرادی را به سمت های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد، قائم مقام ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری البرز، بخشدار مشکین دشت، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز، بخشدار بالا طالقان و بخشدار چندار منصوب کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد منصوب شد
با ابلاغ حکمی، راضیه نظری به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد منصوب شد.در متن این ابلاغ از سوی شهبازی آمده است:با استعانت از خداوند مهربان به موجب این ابلاغ به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد منصوب می شوید. امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.
راضیه نظری پیش از این سمت معاونت امور بانوان و خانواده استانداری البرز، مدیرکلی دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری البرز و سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد را در کارنامه خود داشت و اکنون نیز با عنایت به توانمندی و شایستگی وی، طی اقدامی از سوی استاندار البرز در سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد منصوب شد.
قائم مقام ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری البرز منصوب شد
طی حکمی از سوی استاندار البرز، جهانگیر شاهمرادی به عنوان قائم مقام ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری البرز منصوب شد.در متن این حکم آمده است:با عنایت به تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان قائم مقام ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری البرز در سال 98 منصوب می شوید. امید است با اتکا به خداوند متعال و با نظارت و پیگیری برگزاری جلسات تخصصی و کمیته های ستاد نسبت به برگزاری هر چه بهتر برنامه های بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در استان البرز اهتمام نمایید. توفیق جناب عالی را از خداوند رحمان مسالت دارم.
بخشدار مشکین دشت منصوب شد
با ابلاغی از سوی استاندار البرز، علی حکیمی خرم به عنوان بخشدار مشکین دشت منصوب شد.در متن این ابلاغ از سوی شهبازی آمده است:با استعانت از خداوند مهربان به موجب این ابلاغ به سمت بخشدار مشکین دشت منصوب می شوید. امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.شایان ذکر است علی حکیمی خرم پیش از این به عنوان سرپرست در سمت بخشداری مشکین دشت بود.
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز منصوب شد
با ابلاغی از سوی استاندار البرز، لامحسین سلمانی به عنوان مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز منصوب شد.در متن این ابلاغ از سوی شهبازی آمده است:با استعانت از خداوند مهربان به موجب این ابلاغ به سمت مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز منصوب می شوید. امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.لازم به ذکر است غلامحسین سلمانی پیش از این در سمت سرپرستی دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز بود.
بخشدار بالا طالقان منصوب شد
با ابلاغی از سوی استاندار البرز، طفی مهین فلاح به عنوان بخشدار بالا طالقان منصوب شد.در متن این ابلاغ از سوی شهبازی آمده است:با استعانت از خداوند مهربان به موجب این ابلاغ به سمت بخشدار بالا طالقان منصوب می شوید. امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.گفتنی است مصطفی مهین فلاح پیش از این در سمت سرپرستی بخشداری بالا طالقان بود.
بخشدار چندار منصوب شد
با ابلاغی از سوی استاندار البرز، علیرضا فلاح پور به عنوان بخشدار چندار منصوب شد.در متن این ابلاغ از سوی شهبازی آمده است:با استعانت از خداوند مهربان به موجب این ابلاغ به سمت بخشدار چندار منصوب می شوید. امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود