1 شهریور 1398
شماره خبر: 219538

تبریک قاسم پور فرماندار کرج بمناسبت هفته دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تبریک قاسم پور فرماندار کرج بمناسبت هفته دولت


معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج با صدور پیامی فرا رسیدن «هفته دولت و روز کارمند» را گرامی داشت و این ایام را به تمامی دولتمردان و خدمتگزاران به ملت تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، «قاسم پور» با صدور متنی، ضمن گرامی داشت یاد شهدای هفته دولت، این هفته را به تمامی کارمندان و کارکنان دولت تبریک گفت.
متن پیام ایشان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
هفته دولت، ایستگاهی برای توقف، تورق و بازخوانی تاریخ مکتبی دو تن از دولتمردان نظام جمهوری اسلامی « رجایی و باهنر» از شهدای انقلاب اسلامی است که با سیره، روش و منش خود، بی ادعا، خدمت به ملت را تا آخرین نفس تفسیر کردند.درنگی بر وقایع هشتم شهریورماه سال 60- یادآور سالروز جنایت استکبار، حمله بی رحمانه به دفتر نخست وزیری و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر انقلابی، جمهوری اسلامی است. از آن روز تا به امروزحرکت در مسیر انقلاب با تمامی فرازها، تهدیدها و تحریم ها با رهنمودهای داهیانه بنیانگذارکبیرانقلاب و مقام معظم رهبری، در مسیر انقلاب ادامه دارد. هفته ی دولت،زمانی برای مرور عملکردها و فرصتی برای بازشناسی دولتی برگرفته از جنس ملت است و چه فرصتی مغتنم تر از تقارن هفته دولت برای تقدیم اقدامات دولتمردان به ملت و ترسیم آینده ای روشن فرا روی جوانان، مردان و زنان ایران اسلامی.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، این هفته را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد در مجموعه اداری و اجرائی کشور به ویژه خدمتگزاران دولتی در شهرستان شهید پرور کرج و استان البرز در رأس آن جناب آقای دکتر شهبازی مقام عالی دولت در استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم، موفقیت و سربلندی را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت از خداوند متعال مسئلت دارم.
غفور قاسم پور
معاون استاندار و فرماندارشهرستان کرج

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود