26 اسفند 1391
شماره خبر: 22476

ضرورت تعامل مدیران روابط عمومی البرز با اصحاب رسانه

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ضرورت تعامل  مدیران روابط عمومی البرز با اصحاب رسانه


سپیدارآنلاین: مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر میان مدیران روابط عمومی استان البرز با اصحاب رسانه استان تاکید کرد.
ابراهیم کرد لو در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز که در باشگاه میلاد برگزار شد، اظهارداشت: از این پس سلسله نشست های مدیران روابط عمومی به صورت منظم و ماهانه تشکیل می شود. وی در جمع خانواده روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز اظهار داشت: روابط عمومی ها و اصحاب رسانه اعضای یک خانواده اند و لزوم تعامل بین این دو گروه ضروری و انکار ناپذیر است.
لزوم تعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز با اشاره به اینکه در استان حجم برنامه ها قابل توجه است و ضرورت انعکاس آنها ضروری است تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان با تعامل میان اصحاب رسانه می توانند انعکاس رویدادهای دستگاه متبوع خود را به نحو شایسته ای انعکاس دهند.
برگزاری جشنواره سالیانه روابط عمومی ها اردیبهشت هر سال
ابراهیم کردلو در ادامه از برگزاری جشنواره سالیانه روابط عمومی ها نیز خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، 27 اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی در استان البرز به صورت ویژه برگزاری جشنواره روابط عمومی را شاهد خواهیم بود. وی افزود: در این جشنواره که از سال آینده به صورت مستمرهر ساله برگزار خواهد شد مدیران برتر روابط عمومی های استان معرفی خواهند شد.
آموزش اولین اولویت روابط عمومی ها باشد
مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز در بخش دیگری بر ضرورت آموزش روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: با عنایت به اینکه دفتر پژوهش استانداری برگزاری دوره های آموزشی را ویژه مدیران روابط عمومی در دستور کار قرار داده است؛ مدیران روابط عمومی ها نیز باید در کارگاه های آموزشی فعالانه شرکت داشته باشند.
برخی دستگاه های اجرایی استان هنوز روابط عمومی ندارد
ابراهیم کردلو در بخش دیگری با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی گفت: متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی استان هنوز جایگاه هایی را برای روابط عمومی ها تعریف نکرده اند و باید از سوی مدیران کل استان تمهید لازم اندیشیده شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود