5 آذر 1398
شماره خبر: 225174

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز سیاست های اطلاع رسانی دولت را در انتخابات پیش رو تشریح کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز سیاست های اطلاع رسانی دولت را در انتخابات پیش رو تشریح کرد


مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان صبح امروز در بازدید از دفتر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج سیاست های اطلاع رسانی دولت را در انتخابات پیش رو تشریح کرد و بر ضرورت تعامل و هم افزایی در جهت تقویت و افزایش مشارکت روابط عمومی ادارات شهرستانی تآکید کرد..
«حسین رحمانیان» صبح سه شنبه در جریان بازدید از روابط عمومی فرمانداری کرج با تاکید برضرورت آمادگی تمام قد در جهت اطلاع رسانی رویدادهای ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان کرج و قدردانی از تلاش های صورت گرفته اظهار داشت: روابط عمومی ها در جایگاه سخنگوی حوزه اطلاع رسانی نقش خطیری را به ویژه در فصل انتخابات بر عهده دارند؛ لذا با نگاه مثبتی که در این زمینه وجود دارد باید بستر تقویت روابط عمومی ادارات شهرستان کرج نیز فراهم شود. وی افزود: در آستانه انتخابات، روابط عمومی ادارات شهرستان کرج نیز طبق قانون باید تمامی امکانات مورد نیاز را در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات کرج به میدان کار بیاورند.رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همچنین گفت: روابط عمومی های شهرداری های اقماری نیز باید در زمینه تبلیغات بصری فضای شهری را به سمت و سوی فضای انتخابات جهت مشارکت و حضور پرشور مردم سوق دهند. رحمانیان به همراه دبیر کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان البرز از نخستین دقایق صبح امروز ضمن بازدید از محل سایت ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان کرج در مانور آموزشی کاربران ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز حضور پیدا کرد و در ادامه نیز دیداری با رییس بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی فرمانداری ویژه شهرستان کرج داشت.
حضور رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در مانور آموزشی فناوری اطلاعات کرج
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در ادامه ضمن حضور در مانور آموزشی فناوری اطلاعات از ستاد انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان کرج نیز بازدید بعمل آورد. در این مانور، میزان آمادگی کاربران آی. تی، در روند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به سنجش گذاشته شد. رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان کرج در جریان این بازدید، میزان آمادگی سایت ستاد انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان کرج را نیز مورد ارزیابی قرار داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود