18 آذر 1398
شماره خبر: 226123

موافقت مشروط شورا و دهیاری فرخ آباد با واگذاری حق انتفاع کتابخانه فرهنگ به کتابخانه های عمومی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

موافقت مشروط شورا و دهیاری فرخ آباد با واگذاری حق انتفاع کتابخانه فرهنگ به کتابخانه های عمومی


بخشدار مشکین دشت گفت: شورا و دهیاری فرخ آباد و زیبادشت با اعلام شروطی با واگذاری حق انتفاع کتابخانه فرهنگ به کتابخانه های عمومی موافقت می کنند.
علی حکیمی خرم در نشست کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس با اشاره به وسعت و جمعیت فرخ آباد و زیبادشت؛ بر اهمیت وجود این کتابخانه در روستا، تأکید کرد و افزود: به اعتقاد من اداره کتابخانه ها باید به متولیان آن سپرده شود و کتابخانه داری در حیطه کاری شورا و دهیاری نیست.وی افزود: طی مذاکرات انجام شده شورا و دهیاری در صورتی با واگذاری حق انتفاع کتابخانه فرهنگ موافقت می کند که دو نیروی در حال کار در این کتابخانه، توسط نهادکتابخانه های عمومی استخدام شوند. همچنین شورا و دهیاری فقط حق انتفاع ساختمان کتابخانه را به نهاد کتابخانه های عمومی واگذار می کند و زمین آن متعلق به دهیاری خواهد بود. بخشدار مشکین دشت دلیل پافشاری بر مخالفت شورا و دهیاری با واگذاری حق انتفاع کتابخانه فرهنگ به نهاد کتابخانه ها را عدم وفای به عهد مسئولین در پاسخ به اعتماد شورای این روستا دانست و گفت: در سال های گذشته از سوی شورا و دهیاری املاکی به برخی ادارات از جمله اداره ورزش در جهت تعامل با ادارات و توسعه روستا، واگذار شده که هیچگونه اقدامی از سوی اداره مربوطه در آن انجام نشده است.
گفتنی است کتابخانه فرهنگ روستای فرخ آباد و زیبادشت در سال های گذشته و در جمع 10 کتابخانه برتر کشور قرار گرفت و وزیر کشور با حضور در این روستا از کتابدار و دهیار کتابخانه فرهنگ تقدیر کرد.
منبع:فردیس نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود