14 بهمن 1398
شماره خبر: 230088

آغاز شمارش معکوس تا برگزاری انتخابات اسفند در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آغاز شمارش معکوس تا برگزاری انتخابات اسفند در کرج


فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد گفت: با آرامش روند انتخابات را شروع کردیم و در فضای امن و بی حاشیه آن را پایان می دهیم؛ مجریان برگزاری انتخابات هم همانند آحاد ملت سهم یک رأی را دارند و این رأی نیز باید بدور از جانبداری و کاملاً بیطرفانه باشد.
پس آنکه شورای محترم نگهبان نتایج بررسی صلاحیت ها را در مرحله دوم اعلام کرد، همزمان با آغاز شمارش معکوس مرحله پایانی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جلسه فوق العاده ستاد انتخابات شهرستان کرج شامگاه یکشنبه به ریاست «غفور قاسم پور» فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در ساختمان چهار طبقه فرمانداری کرج برگزار شد. جلسه ای که سه ساعت به طول انجامید و یک بار دیگر مهمترین الزامات و بایدها و نبایدها در امر برگزاری انتخابات روی میز مذاکره به بررسی کارشناسان انتخابات در فرمانداری گذاشته شد. نحوه اخذ رأی به شیوه الکترونیکی از موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین روند شمارش و تجمیع آراء مأخوذه با بهره مندی از نظرات نمایندگان فرماندار از افراد مسبوق به سابقه در امر برگزاری انتخابات محور دیگری از جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج را به خود اختصاص داد. فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در ادامه با دریافت گزارش کار و روند اقدامات انجام شده از یکایک اعضای کمیته های ستاد انتخابات خط و مشی های کلی را ترسیم کرد و تکلیف کرد تا تمامی مجریان برگزاری انتخابات به وظایف قانونی خود عمل کنند. اشراف به قانون از موضوعات مهم دیگری بود که قاسم پور بر آن تأکید کرد و خطاب به مسولان کمیته ها خواست تا با اشراف به قوانین از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری کنند.
انتخابات مجلس کرج در کمال آرامش برگزار می شود

غفور قاسم پور در جمع اعضای کمیته های ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: با نظر شورای محترم نگهبان بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات مجلس انجام شد، در این بین تعدادی تأیید صلاحیت نشدند و تعدادی نیز صلاحیت شان تأیید شد ما نیز به حکم وظیفه آن را ابلاغ کردیم، از این به بعد نیز مانند فرایندهای قبل، ملاک کار ما مجریان برگزاری انتخابات کتاب قانون است و صرف نظر از تأیید یا عدم تایید افراد در مسیر قانون حرکت خواهیم کرد؛ همانطور که انتخابات را با آرامش آغاز کردیم با امنیت و امانت داری انتخاباتی آرام را به سرانجام خواهیم رساند. وی با تأکید بر اینکه انتخابات حیثیت ما است و تلاش می کنیم انتخاباتی سالم را برگزار کنیم، بیان کرد: مجریان برگزاری انتخابات هم سهم یک رأی را در انتخابات دارند، اما همین یک حق رأی نیز باید بدور از جانبداری باشد؛ ما کار قانونی خود را انجام می دهیم و کاری به فضای مجازی و حاشیه ها هم نداریم، دستگاه های نظارتی نیز در جریان انجام کار هستند ما نیز باید به وظایف قانونی خود بنحو درستی عمل کنیم.قاسم پور در ادامه با قدردانی از اهتمام مجریان برگزاری انتخابات افزود: تمام سعی و تلاش ما این است که با استفاده از ظرفیت های گوناگون شهرستان ، معتمدین محلات، انجمن ها، گروه های قانونی، رسانه های دیداری و شنیداری، ائمه جماعات، گروه های رسمی، بستر ساز حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود