11 اسفند 1398
شماره خبر: 231901

تشکر فرماندارکرج از اهتمام جامعه پزشکی و پرستاران در مبارزه با کرونا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تشکر فرماندارکرج از اهتمام جامعه پزشکی و پرستاران در مبارزه با کرونا


معاون استاندار و فرماندار کرج در پیامی از زحمات جامعه پزشکی و پرستاران در تلاش بی وقفه برای مقابله با کرونا ویروس قدردانی بعمل آورد.

بسم الله الرّحمن الرّحیم
از پزشکان و پرستاران و مجموعه‌ی دست‌اندرکاران پزشکی، سربازان سلامت که در مواجهه و مبارزه با ویروس جهانی کرونا شبانه روزی در سنگر سلامت خدمتگزار مردم هستند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.
بی گمان مجاهدت فداکارانه جامعه پزشکی برای حفظ سلامت ملت شریف ایران و مبارزه با شیوع ویروس کرونا در حافظه تاریخی این مرز و بوم جاودان و مانا باقی خواهد ماند. در این بین مردم عزیز نیز در کنار این ایثارگران با خود مراقبتی و پیشگیری از هیچ کوششی دریغ نورزند و کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها در شهرستان نیز تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و قرارگاه پدافند زیستی استان را با جدیت پیگیری و اجرایی کنند.این پیام می‌افزاید: اینجانب از زحمات و تلاش های دست اندرکاران، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و شهرستان کرج تشکر و قدردانی کرده، امیدوارم در پرتو عنایات خداوند متعال و در سایه همدلی و وحدت همگانی این برهه سخت نیز با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته شود.
ان‌شاءالله موفّق باشید.
غفور قاسم پور
معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود