24 فروردین 1392
شماره خبر: 23411

برگزاری همایش بزرگ فاطمیون

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری همایش بزرگ فاطمیون


سپیدارآنلاین: به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهراء (س)، همایش بزرگ فاطمیون روز شنبه در حسینیه دبیرستان شهید رحیمی فردیس کرج برگزار شد.
امام جمعه شهر اندیشه شهریار دراین همایش گفت: حضرت فاطمه (س) اسوه انسانیت و فضلیت و تقوای الهی بوده و انتخاب مسیر نورانی آن حضرت سبب ارتقای بینش دینی در انسانها می شود. حجت الاسلام سید علی مروج افزود: آن حضرت نزد خداوند، مقام والایی دارند و هدیه گرانقدر برای پیامبر اکرم‌ (ص) محسوب می‌شوند. وی اظهار کرد: امروزه تهاجم فرهنگی در ابعاد گسترده جوانان ما را تهدید می کند و این وظیفه ما است که با احیای فرهنگ فاطمی شناساندن و آموزش سیره حضرت زهراء (س)، جوانان را در برابر آسیب ها حفظ کنیم. امام جمعه شهر اندیشه گفت: معرفی ابعاد وجود حضرت فاطمه (س) و سیره عملی و زندگانی آن حضرت موجب رونق فرهنگ اصیل اسلامی و حجاب و عفاف در جامعه می‌شود.
مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو کرج در این مراسم گفت: یکی از مهمترین رسالت های آموزش و پرورش توجه به معنویت و پرورش انسان های معتقد و اخلاق مدار است که در این مسیر می توان با تکیه بر فرهنگ فاطمی به اهداف پیش بینی شده دست یافت. فرشته فهمیده افزود: درک درست از حضرت فاطمه(س) نیازمند داشتن معنویت و الگوگیری از زندگی آن شخصیت بی‌همتا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود