29 فروردین 1392
شماره خبر: 23675

تعریض پل حصارک، هدیه بهاری استاندار به مردم کمالشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تعریض پل حصارک، هدیه بهاری استاندار به مردم کمالشهر


سپیدارآنلاین: استاندار البرز در ادامه سلسله سفرهای منطقه ای خود به شهرهای این استان، شامگاه چهارشنبه میهمان مردم کمالشهر بود تا از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شود.
وی عمده هدف خود از این سفرها را تدوین برنامه ای جامع برای آینده ی این استان تازه تاسیس عنوان کرد. دکتر اصغر عربیان در حاشیه دیدار با مردم کمالشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان اینکه عمده معضل گریبانگیر این شهرها فقدان پارکینگ در سطح شهر است، اظهار داشت: گره کور ترافیکی حصارک به کمالشهر در کنار فقدان پارکینگ شهری، کمالشهر و محمدشهر را به یک پارکینگ عمومی تبدیل ساخته است. وی افزود: عمده مشکلاتی که در جریان سفر به کمالشهر و محمدشهر کرج شاهد آن هستیم، کمبود پارکینگ عمومی است. این مسئول با بیان اینکه این مهم از نگاه مسئولان شهری مغفول مانده است، تصریح کرد: فقدان پارکینگ در این مناطق، محمد شهر و کمالشهر را به یک پارکینگ عمومی مبدل ساخته است. وی گفت: علاوه بر این ترافیک پل حصارک به کمالشهر نیز مزید بر علت، تنگنایی غیر قابل تحمل برای مردم ایجاد کرده است.
برای تعریض پل حصارک به کمالشهر به شورای شهر کرج رفتم
استاندار البرز با نوید رفع گره کور ترافیک پل حصارک با تعریض این محور، بیان کرد: برای تعریض پل حصارک به کمالشهر به شورای شهر کرج رفتم. وی با مشاهده میدانی مشکل ترافیک پل حصارک به کمالشهر گفت: با پیگیری های فراوان، طرح تعریض پل حصارک به کمالشهر را شخصاً به شورای شهر بردم و در همان جا نیز مصوبه این طرح به تصویب اعضا رسید. این مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح به زودی آغاز می شود، افزود: نیمی از هزینه های تعریض این محور را استانداری تأمین کرده است و بخش دیگر آن را شهرداری کرج و کمالشهر متقبل شده اند. استاندار البرز اعتبار این طرح را 3.5 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این مبلغ از سوی استانداری پرداخت شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
نهر سیاه جوی لوله گذاری می شود دکترعربیان معضل نهر سیاه جوی را نیز از دیگر مشکلات مردم این منطقه ذکر کرد و افزود: با کمک استانداری البرز و شهرداری کرج، امسال شاهد لوله گذاری این نهر خواهیم بود تا عمده مشکلی که بویژه در فصل بارندگی مسائل و مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد می کند، برطرف شود.
مردم کمالشهر مشکلات شهری را بر مطالبات

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود