29 فروردین 1392
شماره خبر: 23695

قدرت نظامی ارتش متجلی در ماهواره نوید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

قدرت نظامی ارتش متجلی در ماهواره نوید


سپیدارآنلاین: استاندار البرز در رزمایش مشترک نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به صلابت ارتش تصریح کرد: قدرت نظامی ارتش متجلی در ماهواره نوید است که بر پهبادهای تل آویو نصب شده است.
دکتر اصغر عربیان صبح امروز در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و همزمان با رزمایش سراسری نیروهای ارتش یاد شهدای ارتش، سپاه پاسداران ، نیروهای مسلح و شهدای سهند و سبلان را زنده کرد و گفت: شهدای ارتش با رشادت و دلیر مردی افتخار آفرین در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند و همواره برگ زرینی را بر فصل سبز انقلاب نگاشته اند. وی با اشاره به روزشمار تقویم کشور و 29 فررودین که روز ارتش نامگذاری شده است؛ افزود: امروز روزی است که امام خمینی (ره) در بدو ورودشان با تکیه بر ایمان ارتشیان، تشکیلات ارتش جمهوری اسلامی ایران را شکل دادند.
امام راحل به ارتش هویت بخشیدند
دکتر اصغر عربیان با بیان اینکه روز ارتش روز ملت است، بیان کرد: امام راحل به ارتش هویت بخشیدند و اقتداری که امروز در ارتش ما دیده می شود نشان از نگاه واقع بینانه امام به این تشکیلات بوده است. وی در ادامه ضمن اشاره به اقتدار ارتش تصریح کرد: قهرمانی ها و رشادت های فرزندان این انقلاب در ارتش دشمن را در حیرت این توانمندی قرار داده است.
دشمن امروز از خلبان ها و جنگنده های ما می ترسد. نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اگر دیروز دشمن از خلبان های ما می ترسید؛ امروز از جنگده ها و خلبانها و نیروها و تجهیزات دفاعی کشور ایران در وهم است و اگر در گذشته تصورات خامی را به ذهن داشت امروز دیگر حتی جرأت این تصورات را هم به خود راه نمی دهد.
نصب ماهواره نوید بر پهبادهای تل آویو نمونه تجلی ارتش ایران
استاندار البرز در ادامه تجلی قدرت ارتش جمهوری اسلامی را متجلی در دوربین های ماهواره نوید که روی پهبادهای تل آویو نصب شده دانست. عربیان در ادامه گفت: پهبادهای نظامی ما امروز با توان علمی و سایبری خود تا جایی به اوج رسیده اند که

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود