1 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 23831

پیشرفت البرز با جذب سرمایه‌گذار میسر می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیشرفت البرز با جذب سرمایه‌گذار میسر می‌شود


سپیدارآنلاین: معان برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز با اشاره به این که جذب سرمایه‌گذار در توسعه استان‌ها موثر است افزود: استان البرز یکی از استان‌هایی است که می‌تواند با جذب سرمایه‌گذار مسیر توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کند.
امیر یزدی صبح امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان البرز اظهار داشت: تحقق حماسه اقتصادی وظیفه همگانی است و مسئولان و مردم وظیفه سنگینی در این زمینه دارند.
وی افزود: مسئولان حوزه اقتصادی باید برای تحقق این مهم تلاش دو چندانی داشته باشند چرا که بخش قابل توجهی از تحقق «حماسه اقتصادی» بر دوش مسئولان این حوزه است.
جذب سرمایه‎گذار در توسعه استان ‎ها مؤثر است
یزدی با اشاره به این که جذب سرمایه‌گذار در توسعه استان‌ها موثر است افزود: استان البرز یکی از استان‌هایی است که می‌تواند با جذب سرمایه‌گذار مسیر توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کند. وی ادامه داد: اعضای ستاد سرمایه‎گذاری استان البرز بسیار فعال هستند لذا باید تلاش شود تا اقدامات لازم جهت جذب سرمایه‌گذار صورت گیرد، زیرا جذب سرمایه‎گذار در توسعه استان‎ مؤثر است. معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز با اشاره به لزوم رویکرد جدی‎تر برای تحقق حماسه اقتصادی، اظهار داشت: امسال باید اقدامات انجام شده برای تحقق شعار سال و حماسه اقتصادی بیش از اقداماتی باشد که در سال‎های گذشته انجام شده است. وی در ادامه سخنان خود حماسه سیاسی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود