7 مرداد 1399
شماره خبر: 239354

مشکلات اهالی بخش تنکمان با حضور نماینده مردم برررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مشکلات اهالی بخش تنکمان با حضور نماینده مردم برررسی شد


علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در بخش تنکمان شهرستان نظرآباد با معتمدین و اعضای شورای روستا و دهیار دولت آباد دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مشکلات دولت آباد مورد بررسی قرار گرفت و اهالی از روند خدمات رسانی به این روستا گلایه کرده و از نماینده خود در مجلس خواستند مشکلات به گوش مسولین اجرایی رسانده شود.مشکلاتی از قبیل بیکاری جوانان، بکارگیری اتباع خارجی به جای بومی های روستا در کارگاه‌های تولیدی، نبود باشگاه ورزشی و...در این راستا علی حدادی نماینده مردم از مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان البرز بصورت تلفنی خواست مشکلات اشتغال و موارد مربوط به این سازمان با تمهیدات لازم پیگیری شود.همچنین بمنظور بررسی و تسهیل مشکلات طرح هادی این روستا و دیگر روستاهای شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد و مباحثی که با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز وجود داشت مقرر شد جلسه ای با حضور شوراهای بخش و روستا در محل این اداره کل برگزار شود.
همچنین نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورا، دهیار و معتمدین روستای اقبالیه بخش تنکمان شهرستان نظرآباد دیدار و مشکلات این روستا را نیز مورد بررسی قرار داد. روستایی که با مشکلات متعددی از جمله کمبود آب شرب، شوری آب شرب، افت فشار برق و عدم برق رسانی به روستا، اشتغال اهالی روستا و کمبود اماکن ورزشی و تفریحی و... مواجه است که باید مسولین اجرایی شهرستان و استان به آنان به طوری جدی بپردازند. بررسی کمبود آب روستا و پیگیری نحوه آبرسانی بررسی معابر روستا که نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارند. پی گیری تلفنی از مسولین شرکت توزیع برق مبنی بر عدم روشنایی و افت ولتاژ برق در تابستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود