5 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 24131

گفتمانی متفاوت از استاندار البرز در رابطه با دیدارهای مردمی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

گفتمانی متفاوت از استاندار البرز در رابطه با دیدارهای مردمی


سپیدارآنلاین: استاندار البرز تاکید کرد: دیدارهای مردمی علاوه بر اینکه مسئولان را به متن جامعه متصل می کند، امید را در دل مردم زنده نگه می دارد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز، دکتر اصغر عربیان با بیان این مطلب در حاشیه ملاقات مردمی خود که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل بازرسی، سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، مدیرکل حوزه استاندار، فرماندار شهرستان کرج و معاون خدمات شهری شهرداری کرج برگزار شد؛ هدف از دیدارهای مردمی مسئولان با مردم را گامی موثر در راستای برقراری ارتباط و تعامل دوسویه میان مردم و مسئولان ذکر کرد. وی افزود: دیدارهای مردمی دریچه روشنی را به روی مسئولان باز می کند تا در کنار برنامه ریزی های کلان خود در حوزه های مختلف؛ عمرانی، خدمات شهری، تامین سرانه های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و... به صورت چهره به چهره با مردم در ارتباط باشند و مشکلات را مستقیم از زبان مردم بشنوند.
تکریم ارباب رجوع اولویت کار مسئولان است
این مسئول با اشاره به اینکه مدیران از جنس مردم و خدمتگزار آنان هستند، یادآور شد: تکریم ارباب رجوع اولویت کار مسئولان است و مردم باید نمود آن را در دیدارهای مردمی ببینند. همانگونه که در آموزه های دینی ما نیز بر آن تاکید فراوان شده، احترام به همنوع و باز کردن گره کوچکی از مشکلات آنان موجب خوشنودی خداوند و خلق او می شود و این بهترین و زیباترین هدیه ای است که می توان از ایزد یکتا و خلق او دریافت کرد.
دیدارهای مردمی فرصتی مناسب برای فرهنگسازی است
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دیدارهای مردمی فرصتی مناسب برای فرهنگسازی در میان مسئولان و آحاد مختلف مردم است، خاطر نشان کرد: هرچند که هدف از دیدارهای مردمی فراهم کردن بستری مناسب برای ورود میدانی مسئولان به حوزه های مختلف برنامه ریزی است اما نباید از نظر دور داشت که در گام بعدی باید فرهنگ سازی لازم در میان مردم صورت گیرد تا بتوان از این فرصت ها به نحوی مطلوب تر بهره جست. وی تصریح کرد: استان تازه تاسیس البرز استانی بکر و بااستعداد برای عرضه و پرورش ایده های مختلف و کلان است که به نظر می رسد با فرهنگ سازی مناسب میان مردم می توان این مهم را محقق کرد. به گفته دکتر عربیان با توجه به اینکه تمامی سازمانها و دستگاه های مختلف دولتی در راستای تکریم ارباب رجوع یک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود