14 شهریور 1399
شماره خبر: 241331

پیام تبریک نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به مناسبت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیام تبریک نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به مناسبت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید


نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به مناسبت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید پیام تبریکی صادر نمود.

علی حدادی نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید پیامی صادر نمود. متن پیام به شرح زیر است:
خاطره انگیزترین دوران زندگی برای دانش آموزان در حال آغاز است، شروعی که سرآغاز لبخندها و شادی های فرزندان پرمهر ایران زمین است.
امسال هم نوآموزان و دانش آموزان عزیز وارزشمند بار دیگر در کلاس های درس بطور حضوری بارعایت پروتکل بهداشتی یادرفضای مجازی تلاش خود را برای کسب علم و دانش و تعلیم و تربیت مهیا می کنند.
براین باور هستیم که مدرسه محل کسب علم وپرورش انسان با تقویت دین و ایمان دانش آموزان است که با آموزش صحیح و تربیت دینی آن را در درون افراد نهادینه میکند و اگر آموزش و پرورش در عرصه علم، دانش و تربیت اسلامی فضای لازم را برای معلمان گرانقدر و دانش آموزان عزیز مهیا کنند در سالهای آینده شاهد رشد و بالندگی فرزندانمان خواهیم بود.
در سال جاری با وجود ویروس منحوس کرونا شرایط متفاوتی را در بازگشایی و شروع آغاز سال تحصیلی داریم و وزارت آموزش و پرورش برنامه هایی را برای بهره مندی دانش آموزان از فضای آموزشی در مدارس و فضای مجازی دارد و همانطور که در پیام مقام معظم رهبری به مدیران آموزش و پرورش آمده است مراقبت از دانش آموزان در فضای مجازی و بهره‌مندی همه فرزندان این سرزمین از فراگیری دروس تحصیلی بسیار حائز اهمیت است.
سال جدید تحصیلی را به دانش آموزان عزیزو فرهنگیان این طلایه داران علم ؛ دانش و معلمان فرهیخته عزیز ومهربان که در مسیر پیشرفت کشور پرتلاش هستند تبریک عرض نموده و امیدوارم با رهایی از محدودیتهای ویروس کرونا مدارس و کلاس های درس را پرشور تر از سالهای گذشته ببینیم و دانش آموزان عزیز مسیر تعالی، پیشرفت و شایستگی را طی کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود