29 شهریور 1399
شماره خبر: 242136

دبیر و اعضای ستاد استانی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران منصوب شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دبیر و اعضای ستاد استانی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران منصوب شدند


طی حکمی از سوی دکتر شهبازی استاندار البرز، دبیر و اعضای ستاد استانی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران منصوب شدند.

در متن حکم استاندار البرز به دبیر و اعضای ستاد آمده است؛
به استناد بند "ب" ماده 10 قانون مدیریت بحران کشور موضوع ابلاغیه شماره 68739 مورخ 4/6/98 رئیس جمهور محترم، جنابعالی به عنوان "عضو ستاد استانی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران" منصوب می گردید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش مجدانه ضمن حضور منظم در جلسات، در راستای تسهیل انسجام، هماهنگی و هم افزایی فعالیت های بین دستگاهی نسبت به ارتقاء توانمندی جامعه در امور پیشگیری، کاهش خطر و آسیب پذیری، پاسخ موثر به مخاطرات، تامین ایمنی، تقویت تاب آوری جامعه و مدیریت یکپارچه در امر سیاستگذاری، برنامه ریزی، اطلاع رسانی متمرکز و ساماندهی و بازسازی مناطق آسیب دیده و کمک به توسعه پایدار استان در حوزه وظایف آن دستگاه اقدام نمائید.
لازم به ذکر است مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز به عنوان عضو و دبیر ستاد جهت برگزاری منظم جلسات و همچنین فرمانداران و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به عنوان اعضای ستاد استانی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران منصوب شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود