15 آبان 1399
شماره خبر: 244556

تمام مسوولان برای حل مشکلات کارکنان درمان پای کار هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تمام مسوولان برای حل مشکلات کارکنان درمان پای کار هستند


نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با بیان نقش موثر کارکنان درمان در حفظ سلامت عموم بی بدیل است ، گفت: تمام مسوولان برای حل مشکلات این عزیزان پای کار بوده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ ندارند.
علی حدادی در آیین یاد بود شهدای مدافع سلامت شهرستان نظرآباد افزود: مشکلات اعتباری و معیشت کارکنان درمان باید گره گشایی شود و امروز در مقابله با ویروس کرونا ایثارگری این عزیزان بسیار ارزشمند است.وی ادامه داد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی یثار رزمندگان کشور را نجات داد و در شرایط دشوار امروز فداکاری مدافعان سلامت باید هرچه بیشتر دیده شود.حدادی گفت: مدافعان سلامت با مظلومیت برای بهبودی بیماران کرونایی تلاش می کنند که در این مسیر باید با رعایت پروتکل های بهداشتی این عزیزان را همراهی کنیم.وی یادآورشد: با توجه به نیازها و امکانات درمانی که داریم باید برداشت های صندوق توسعه ملی را هرچه بیشتر در مسیر حفظ سلامت مردم قرار داد. نماینده طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام شهدای مدافع سلامت آن است که از هیچ تلاشی برای تامین سلامت مردم دریغ نشود.
شهرستان ۱۶۰ هزارنفری نظرآباد در۴۵ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز واقع است.تاکنون سه تن از مدافعان سلامت این شهرستان براثر ابتلا به کرونا آسمانی شده اند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود