13 دی 1399
شماره خبر: 247516

مردم پای آرمان های شهید سلیمانی ایستاده اند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مردم پای آرمان های شهید سلیمانی ایستاده اند


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به اینکه شهید سلیمانی الگو و محور جبهه مقاومت است تاکید کرد که وظیفه دولتمردان است که ابعاد حقوقی ترور این سردار عزیز را با جدیت دنبال کنند.

علی حدادی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید سلیمانی و لزوم پیگیری اقدامات حقوقی ترور ایشان، بیان کرد: پیام شهادت سردار دل ها برای مردم ایران اسلامی و تمام مسلمانان جهان این است که هر حرکتی که با خداباوری، مردم باوری و خودباوری انجام شده و در مسیر الهی با انگیزه و اراده قوی باشد قطعا موفقیت و پیروزی به همراه دارد. همان طور که امروز ما شاهد پیروزی بزرگ نظام جمهوری اسلامی هستیم.
وی در ادامه اظهار کرد: اقتدار نظام پیروزی حاح قاسم است. صیانت از نظام جمهوری اسلامی که حاج قاسم داشته است خود پیروزی بزرگی است. وظیفه دولتمردان این است که از ابعاد حقوقی ترور این سردار عزیز را با جدیت دنبال کنند. آنچه که امروز مردم پای آن ایستادند، ایستادگی و مقاومت حاج قاسم در برابر دشمنان است. الگو و محور جبهه مقاومت حاج قاسم است.نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوان هایی که در محور مقاومت با از خودگذشتگی پای صحنه حاضر شدند همگی حاکی از موفقیت حاج قاسم بوده و این پیام را به ملت ایران و تمام مردم آزادی خواه رسانده است. مردم پای آرمان های حاح قاسم ایستاده اند.وی در ادامه تاکید کرد: باید ابعاد حقوقی ترور سردار دل ها که دشمنان اسلام به طور ظالمانه ای ایشان را به شهادت رساندند با جدیت دنبال شده و به مردم اطلاع رسانی شود.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود