16 آذر 1400
شماره خبر: 260245

طبق روال سه شنبه هرهفته، فرماندار نظرآباد به بررسی مشکلات مردمی پرداخت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



صبح سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۱۶ نیز طبق روال هر هفته و حسب دستور استاندار محترم البرز، مهندس قاسمی فرماندار نظرآباد ضمن دیدار و میزبانی از مردم شریف شهرستان و تولیدکنندگان و صنعتگران گرامی، به احصا و بررسی مشکلات آنان پرداخت.
در این دیدار عمده مشکلات مردمی از جمله مشکل بیمه، مشکل تامین آب برخی از واحدهای تولیدی، دریافت تسهیلات، مشکلات عمرانی شهرک شهرک سیدجمال الدین و... توسط فرماندار نظرآباد و با همراهی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی ایشان و مسئول بازرسی فرمانداری مورد بررسی قرار گرفته و همچنین در راستای تسهیل در امور مردم، فرماندار شهرستان پاسخگوی تلفنی مراجعه کنندگان غیرحضوری نیز بود.شایان ذکر است دیدارهای مردمی مهندس قاسمی فرماندار شهرستان نظرآباد روزهای سه شنبه هرهفته ساعت ۸ تا ۱۱ صبح بطور مرتب برگزار میشود که کلیه عزیزان می توانند با شماره های ۴۵۳۴۲۸۸۸ و ۴۵۳۶۸۹۳۸ تماس حاصل نموده و جهت تعیین وقت قبلی برای حضور در دفتر فرماندار اقدام نمایند.
همچنین مردم شریف شهرستان میتوانند روزهای سه شنبه با شماره ۴۵۳۵۹۲۶۵ تماس حاصل نموده و ضمن ارتباط مستقیم تلفنی با فرماندار، به بیان مسائل و مشکلات موجود بپردازند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود