20 آذر 1400
شماره خبر: 260393

البرز از ابتدای تأسیس زیرساخت های یک استان را نداشت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در شرایط فعلی که سران قوا با هم متحد و یکپارچه شده اند ما نیز در استان باید با وحدت و همبستگی و روحیه جهادی و انقلابی استان را متحول کنیم و به سمت شکوفایی و پیشرفت برویم.
مجتبی عبداللهی در جلسه با اعضای شورای ائتلاف استان که روز جمعه برگزار شد، با بیان اینکه این جلسات ادامه خواهد داشت، افزود: حل بسیاری از مسائل در گرو تدابیر کلان کشور است ولی در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
البرز از ابتدای تأسیس زیرساخت های یک استان را نداشت
وی ادامه داد: البرز از ابتدای استقلال خود اعتبارات لازم را جهت ارتقاء زیرساخت های یک استان دریافت نکرده بنابراین در این زمینه با ضعف جدی مواجه هستیم.عبداللهی گفت: روز گذشته در خصوص محرومیت های استان در بسیاری از سرانه ها در حضور رییس جمهور محترم صحبت کردم و درخواست توجه ویژه به البرز را داشتم.
باید کوتاهی های گذشته را نیز در استان جبران کنیم . وی افزود: اکنون میراث دار ضعف ها و کوتاهی های گذشته نیز هستیم از این رو به یک زمان منطقی و اعتبارات ویژه برای حل مشکلات نیاز داریم.استاندار البرز گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین برای ارتقا استان در حوزه های مختلف بهره برداری کنیم که شخصا در این رابطه وارد میدان شده ام.
برای حل مشکلات مردم البرز تمام توان خود را می گذارم
وی افزود: این اراده را در خود می بینم که با وقت گذاشتن و پیگیری، موضوعات استان را دنبال کنم، نمی توانم تعهد کنم که تمام مشکلات حل می شود ولی می توانم قول بدهم که تمام توان خود را برای آبادانی البرز می گذارم.
باید مانند سران قوا برای آبادانی استان متحد و یکپارچه باشیم
عبداللهی گفت: در شرایط فعلی که سران قوا با هم متحد و یکپارچه شده اند ما نیز در استان باید با وحدت و همبستگی و روحیه جهادی و انقلابی استان را متحول کنیم و به سمت شکوفایی و پیشرفت برویم.
مردم بدانند که مسئولان دلسوزانه درصدد رفع مشکلات هستند
وی افزود: مردم باید بدانند که مسئولان دلسوزانه به پیگیری مطالبات آنها می پردازند و این امر امید و نشاط اجتماعی ایجاد می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود