1 دی 1400
شماره خبر: 260984

بازار با وحدت رویه و انسجام، کنترل و رصد شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تمامی مسئولان استان باید با وحدت رویه، انسجام و اشراف کامل بر موضوعات نسبت به کنترل و رصد بازار برنامه ریزی و اقدام کنند.
مجتبی عبداللهی در حاشیه جلسه ستاد ملی تنظیم بازار که روز چهارشنبه به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: تامین کالاهای اساسی و کنترل بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.وی ادامه داد: در این جلسه مطالب مهمی مطرح شد و تصمیماتی در خصوص نظارت بر قیمت ها، روند توزیع و انبار کالاها گرفته شد.
تامین نیازهای اساسی مردم مهمترین دغدغه ما در بازار است
عبداللهی گفت: در این راستا جلسه قرارگاه تامین امنیت غذایی استان، جلسه استانی ستاد تنظیم بازار و جلسه کمیسیون اقدام مشترک با هدف ایجاد هماهنگی بین تمامی مسئولان مربوطه برای کنترل بازار تشکیل شد.
رییس تعزیرات حکومتی استان بعنوان سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان معرفی شد
وی افزود: تاکیدات لازم برای کنترل بازار را داشتیم و از سوی دیگر باید به نیازهای مردم توجه جدی شود.
عبداللهی گفت: همچنین برای تمرکز در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در خصوص تنظیم بازار، رییس تعزیرات حکومتی استان بعنوان سخنگوی ویژه انتخاب شد.
از هم اکنون برای بازار شب عید و ماه مبارک رمضان برنامه ریزی داریم
وی افزود: پیش بینی ها برای تامین مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم برای مناسبت هایی همچون ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان از هم اکنون در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: اکنون هیچ گونه کمبودی بلحاظ تامین کالاهای اساسی مردم در بازار البرز وجود ندارد و ثبات حاکم است، بنابراین باید برای حفاظت از این شرایط با جدیت در میدان باشیم.
بازار با وحدت رویه و انسجام، کنترل و رصد شود
استاندار البرز گفت: تمامی مسئولان استان باید با وحدت رویه، انسجام و اشراف کامل بر موضوعات نسبت به کنترل و رصد بازار برنامه ریزی و اقدام کنند.
عبداللهی افزود: اتاق اصناف البرز نیز باید برای اقناع سازی صنوف جهت عدم افزایش خودسرانه قیمت ها بپردازد و برای تحقق اهداف تنظیم بازار همراهی کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود