11 دی 1400
شماره خبر: 261349

ارتقا زیرساخت های فردیس با همدلی و انسجام مسئولان محقق می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه باید از فرصت تنوع اقوام در البرز برای همگرایی و اتحاد جهت توسعه و پیشرفت استفاده کنیم، گفت: فرماندار و سایر مسئولان باید توجه ویژه ای به حل مشکلات و مسائل اقشار آسیب پذیر جامعه بویژه زنان سرپرست خانوار، نیازمندان و فقرا داشته باشند و از تمام اختیارات خود برای کمک به آنها استفاده کنند.
مجتبی عبداللهی در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس که روز پنجشنبه در فردیس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اسوه مقاومت، افزود: شهرستان البرز دارای شرایط خاص و ویژه ای است و از اهمیت بالایی در بعد ملی و استانی برخوردار است.وی ادامه داد: از عمر استقلال و شهرستان شدن فردیس، زمان زیادی نمی گذرد و این شهرستان زیرساخت های لازم را برای جمعیت موجود نداشته و از طرفی نیز با رشد فزاینده جمعیت مواجه است.
مشکلات و کمبودهای فردیس با اتحاد و همدلی مسئولان قابل حل هستند
عبداللهی گفت: با تمام این تفاصیل مشکلات و کمبودها قابل حل است و می توان با اتحاد و انسجام و کار جهادی و انقلابی در زمانی منطقی برای حل مسائل وارد میدان شد.
وی افزود: طی گفتگوهایی که با مردم فردیس داشته ام، از مطالبات و نیازمندی های بحق آنها آگاه هستم از این رو باید با برنامه‌ریزی دقیق راهکارهای عملی برای کسب رضایتمندی مردم در این شهرستان اقدام کنیم.
مدیران بجای طرح مسئله، راهکار عملیاتی و اجرایی ارائه دهند
استاندار البرز گفت: قرار نیست که مدیران و مسئولان استان و شهرستان ها در دیدارها و گفتگوها، تنها به بیان مشکلات بسنده کنند، بلکه باید راهکارهای حل معضلات را نیز ارائه دهند و پرتلاش و باانگیزه ظاهر شوند.وی افزود: مدیران باید برنامه های خود را ارائه دهند و اجرای آن را طبق زمانبندی دقیق اعلام کنند.عبداللهی گفت: اکنون با توجه به سیاست های دولت مردمی سیزدهم و انسجام بین سران قوا در کشور، شرایط برای خدمتگزاری به مردم و ارائه برنامه منسجم و عملیاتی در جهت پیشرفت و توسعه فراهم است و ما بعنوان کارگزاران نظام باید از این فرصت برای کسب رضایتمندی مردم بهره برداری کنیم.
باید همگام با رییس جمهور محترم جهادی و انقلابی کار کنیم
وی افزود: مردم، فلسفه وجودی ما بعنوان مدیر هستند و اکنون که آیت الله رییسی بعنوان رییس جمهوری از تمام توان و آبروی خود برای خدمت به مردم گذاشته ما نیز باید در این مسیر ایثارگرایانه و تحول گرایانه و جهادی وارد عمل شویم.عبداللهی گفت: از فرماندار فردیس و تمامی مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی انتظار دارم که دیدارهای مردمی را حتما برگزار کنند و با دید مثبت به حل مشکلات مردم بپردازند.
مسئولان استانی و شهرستانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه توجه ویژه ای داشته باشند
وی افزود: فرماندار و سایر مسئولان باید توجه ویژه ای به حل مشکلات و مسائل اقشار آسیب پذیر جامعه بویژه زنان سرپرست خانوار، نیازمندان و فقرا داشته باشند و از تمام اختیارات خود برای کمک به آنها استفاده کنند.
باید از فرصت محدود مسئولیت ها برای کسب رضایتمندی مردم استفاده کنیم
استاندار البرز گفت: مردم ولی نعمت ما و صاحبان انقلاب هستند از این رو باید از فرصت محدود مسئولیت خود برای افزایش رفاه، آرامش و امنیت آنها بیشترین استفاده را کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود