11 فروردین 1401
شماره خبر: 265358

۱۰۰ مدرسه در راستای جبران کمبود های سرانه آموزشی البرز در استان احداث می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز برای رسیدن به شرایط نرمال آموزشی به ۵۵۰ مدرسه نیاز دارد که برای تحقق این امر گام به گام پیش می رویم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه برنامه ریزی جهت احداث ۱۰۰ مدرسه در البرز که روز چهارشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه البرز محرومترین استان کشور در سرانه های آموزشی است، افزود: همواره این موضوع را مطرح و اطلاع رسانی کرده ایم ولی اکنون باید اراده ای قوی برای حل آن داشته باشیم.
وی ادامه داد: بر این اساس ساخت ۲۰۰ مدرسه در افق ۳ ساله استان طی مشارکت دولت و خیرین در دستور کار قرار دادیم که در فاز اول عملیات اجرایی ۱۰۰ مدرسه آغاز خواهد شد.
عبداللهی گفت: نامه نگاری و گرفتاری در بروکراسی های دست و پا گیر اداری تاثیری در روند امور ندارد بلکه باید عملیاتی و اجرایی وارد عمل شویم.
وی افزود: البرز برای رسیدن به شرایط نرمال آموزشی به ۵۵۰ مدرسه نیاز دارد که برای تحقق این امر گام به گام پیش می رویم.
استاندار البرز گفت: در این راستا شهرستان کرج با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت و فردیس با حدود ۷۰۰ هزار نفر به توجه بیشتری نیاز دارند.
وی افزود: بر این باور هستم که می توانیم مشکلات استان را با همدلی و هم افزایی و اقدام جهادی و تلاش شبانه روزی حل کنیم.
عبداللهی گفت: آموزش و پرورش، فرمانداری ها و شهرداری ها باید در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی زمین های مناسب اقدام کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود