19 خرداد 1392
شماره خبر: 26624

البرز با برقراری امنیت کامل، آماده برگزاری انتخابات 92

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز با برقراری امنیت کامل، آماده برگزاری انتخابات 92


سپیدارآنلاین: استاندار البرز با مثبت ارزیابی کردن امنیت حاکم بر این استان، از آمادگی البرز برای برگزاری انتخاباتی پرشور در سال حماسه سیاسی خبر داد.
دکتر اصغر عربیان با بیان این مطلب در دومین جلسه شورای اداری استان البرز در سال 92 در هفته ای که به روز سرنوشت ساز 24 خرداد ختم می شود، اظهار داشت: روز 24 خرداد روز سرنوشت ساز دیگری برای ایران ا سلامی است که مردم با علم و آگاهی به شرایط کشور با اعتقاد، ایمان و باورشان به نظام، رهبری و ولایت فقیه در پای صندوق های رای حاضر می شوند تا صلابت و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشند.
وی در این جلسه که مختص انتخابات 24 خرداد ماه برگزار شد، افزود: علاوه بر مردم وظیفه مسئولان نیز در خلق حماسه سیاسی در راستای برقراری امنیت کامل در استان و همچنین تامین زیرساختهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور بسیار حائز اهمیت است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران و مسئولان استان قرار گیرد. این مسئول ضمن تقدیر از تلاش فرماندهان نظامی و انتظامی در برقراری امنیت انتخابات گفت: خوشبختانه به واسطه بلوغ سیاسی کاندیداها تاکنون موردی مبنی بر بداخلاقی انتخاباتی از سوی کاندیداها گزارش نشده است.
ارائه برنامه از سوی کاندیداها انتخاب اصلح را امکان پذیر می کند
استاندار البرز در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه ارائه برنامه از سوی کاندیداها انتخاب اصلح را برای مردم امکان پذیر می کند، تصریح کرد: نکته ای که در مناظره های انتخاباتی و فعالیتهای کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به چشم می خورد بیشتر وجه سلبی دارد تا ایجابی بنابراین باید به گونه ای برخورد و رفتار کرد که با اعلام برنامه از سوی کاندیداها مقایسه برنامه های آنان برای مردم فراهم شود تا بتوانند بر اساس آن به انتخاب اصلح برسند.
استفاده از امکانات دولتی، له یا علیه کسی غیرقانونی است

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود