8 اردیبهشت 1401
شماره خبر: 266727

مشکلات شهری کوهسار با فعالیت جهادی مرتفع شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



بازدید میدانی علی حدادی ؛نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی ،مدیرکل راه وشهرسازی ومدیر ورزش وجوانان با حضور در شهر کوهسار ، ضمن بازدید میدانی از طرح ها و موانع از نزدیک در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل کار آن ها قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ علی حدادی نماینده مردمساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان وچهارباغ گفت : با توجه به ظرفیت های فراوان شهر کوهسار باید تدابیری اتخاذ شود که با موثرترین و کوتاه ترین مسیر، مشکلات شهری کوهسار با فعالیت جهادی مرتفع شود . نمانیده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان وچهارباغ در ادامه افزود :حضور عملی مدیران و مسئولان در بازدید میدانی ضرورت دارد و بجای حضور مردم در ادارات، مدیران بایستی در محلات وکانون‌های جمعیت حضور داشته‌ باشند و مشکلات مردم را رصد کنند و تسریع رفع مشکلات صورت پذیرد .وی همچنین در خصوص رسیدگی به مسائل فرهنگی و ورزشی ، ایجاد درآمد پایدار ، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران مطالبی را عنوان نمود و افزود استقبال از سرمایه گذاران در جهت منافع مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .
حدادی در پایان افزود : برای حل مشکلات و موانع پروژه ها به صورت مستمر، جلسه و بازدید میدانی خواهیم داشت و تاحصول نتیجه مطالبه گری خواهیم داشت .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود