19 خرداد 1392
شماره خبر: 26683

آمادگی دستگاه‌ های خدمت رسان البرز برای برگزاری انتخابات

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آمادگی دستگاه‌ های خدمت رسان البرز برای برگزاری انتخابات


سپیدارآنلاین: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز ضمن اعلام آماده باش به دستگاه های خدمت رسان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، گفت: آمادگی لازم برای برگزاری این دو انتخابات مهم در استان البرز فراهم شده است.
ابوالقاسم باقری در جلسه هماهنگی انتخابات 92 در محل استانداری افزود: تمهیدات لازم برای حفظ آمادگی و برنامه ریزی برای ایام انتخابات اتخاذ شده است. وی ادامه داد: برای نخستین بار در کشور دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان برگزار می‌شود که به یقین سازوکارهای ویژه خود را می‌طلبد. باقری از آمادگی کامل دستگاه های امدادی و خدماتی استان البرز برای حوادث احتمالی پیش از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خبر داد و گفت: آمادگی لازم برای برگزاری این دو انتخابات مهم در استان البرز وجود دارد. در این راستا مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این استان همانند گذشته با حضور پرشور خود در پای صندوق‌ های رای، حماسه سیاسی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده است را محقق می کنند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: دستگاه های خدمات رسان در روز انتخابات از جمله سازمان آتش نشانی، اورژانس و نیروهای امدادی آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و هموطنان را دارند. وی تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز و تلفن همراه و ثابت نسبت به آمادگی و اتخاذ تصمیمات لازم در روز انتخابات اقدام کنند.
محور شمشک- دیزین در روز انتخابات جایگزین کرج- چالوس شود
وی با توجه به محدودیت های ترافیکی در ایام تعطیلات محور کرج- چالوس به دلیل تردد شهروندان به محل شعب اخذ رای پیشنهاد داد برای جلوگیری از ایجاد محدودیت های ترافیکی، جاده چالوس یکطرفه نباشد و محور دیزین – شمشک به عنوان مسیر جایگزین مورداستفاده قرار گیرد. باقری گفت: اداره کل فناوری و اطلاعات ضمن پیش بینی مولدهای برق لیست مراکزی که نیاز اضطرای به تامین برق دارند به شرکت توزیع برق استان اعلام کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود