29 اردیبهشت 1401
شماره خبر: 267633

اطلاع رسانی در مجموعه وزارت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال بهره برداری از فضای مجازی هستند روابط عمومی ها و رسانه ها اجرای فریضه جهاد تبیین را عهده دار هستند.
دکترمهدی آقابراری با حضور در دفتر روابط عمومی فرمانداری کرج ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه و روز پاسداشت خدمات روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی اظهار داشت: روابط عمومی ها در کنار وظایف ذاتی خود، فریضه جهاد تبیین را نیز برعهده دارند و در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی از فضای مجازی برای تبلیغات سوء بهره برداری می کنند این رسالت روابط عمومی ها است که مردم را نسبت به آنچه به نفعشان است آگاه نمایند.وی همچنین با اشاره به نقش اطلاع رسانی در مجموعه وزارت کشور گفت: کار اطلاع رسانی در این نهاد متفاوت از سایر دستگاه ها و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
لزوم تشکیل میزگردهای خبری در رسانه ها از روند اجرای طرح اصلاح ساختار اقتصادی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها بعنوان بازوان اصلی روابط عمومی ها نیز خاطرنشان کرد: این روزها در جریان اجرای اصلاح ساختار اقتصادی انتظار می رود رسانه های استان به ویژه صدا و سیما و خبرگزاری ها با تشکیل میزگردهای خبری و تخصصی اذهان عمومی را نسبت به مزایای اجرای این طرح روشن کنند.
بازدید میدانی و رفع مشکلات مردم در روستاهای کرج ادامه دارد
دکتر آقابراری همچنین ضمن تشریح برنامه های معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج بیان کرد: برنامه بازدید از روستاهای شهرستان کرج بصورت هر دو هفته یک بار اجرا می شود و از قبل مشکلات هر روستا احصاء شده و در جریان بازدیدهای میدانی با فراخواندن مدیران مربوطه سعی بصورت عملیاتی و اجرایی مسائل روستاییان در دو بخش مرکزی و آسارا مرتفع می شود.
مدیران از اعزام نماینده به جلسات فرمانداری کرج خودداری کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه نهاد حاکمیتی فرمانداری کرج در مرکزیت استان و ضمانت اجرای تصمیمات اتخاذ شده در جلسات، خطاب به روسای ادارات نیز تاکید کرد: روسای ادارات شخصاً در جلسات فرمانداری کرج شرکت کنند.
رسانه ها اقدامات در حوزه مسائل اجتماعی را اطلاع رسانی کنند
معاون فرماندار کرج همچنین گفت: بسیاری مسائل اجتماعی از جمله ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی و متکدیان و.. در دستور کار اجرایی قرار دارد که باید از سوی رسانه ها به آن پرداخته و اطلاع رسانی شود.وی در ادامه افزود: حضور در دفاتر رسانه ها و خبرگزاری ها و تشریح برنامه ها و اقدامات را در دستور کار قرار داده ایم.دکتر آقابراری در جریان حضور در روابط عمومی فرمانداری کرج از تلاش های این مجموعه در اطلاع رسانی اخبار دولت محترم قدردانی بعمل آورد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود