4 مهر 1401
شماره خبر: 273571

امنیت، آرامش امروزه مهمترین مطالبه مردم است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



مجمع نمایندگان استان البرز با صدور بیانیه ای از زحمات شبانه روزی جان برکفان پرسنل فراجا و نیروهای دریادل بسیجی تشکر و قدردانی کردند.
متن بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه مجمع نمایندگان استان به شرح ذیل می باشد :
اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در روزهای اخیر به بهانه فوت یک خانم همه تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق یکسری عناصر خود فروخته امنیت جامعه ما را برهم بزند.ما چه در این روزها و چه در ایام دیگر شاهد این هستیم که پرسنل فراجا ونیروهای بسیجی ،دلسوزانه و به صورت شبانه‌روزی تمام توان خود را صرف تأمین امنیت مردم می‌کنند که این مسئله جای قدردانی ویژه دارد. پرسنل فراجا ونیروهای دریادل بسیجی ضمن عمل به وظیفه قانونی خود با صبر و متانت با حوادث موجود در جامعه برخورد می‌کنند و به نوعی هم به وظیفه‌شان عمل می‌کنند .در این ایام شاهد آن هستیم که اغتشاشگران برهم زنندگان نظم وامنیت وآرامش کشور ؛ مساجد وخودروها نیروهای اورژانس و پلیس را آتش می‌زنند که باید نیروهای امنیتی با آنها برخوردی جدی و درس‌آموز داشته باشند.
مجمع نمایندگان استان البرز بر خود لازم می داند ضمن محکوم کردن هرگونه حرکت ضد امنیت جامعه از پرسنل فراجا و نیروهای دریادل بسیجی و نیروهای امنیتی و تمام دست اندرکاران تقدیر وتشکر و قدر دانی و حمایت لازم را داشته باشیم .

علی حدادی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود