16 مهر 1401
شماره خبر: 273957

مشتری مداری و خدمات دهی بانک ها به مردم، مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فعالیت ها و اقدامات بانک ها یکی از مهمترین شاخص های رضایتمندی مردم است از این رو باید بانک ها، مشتری مداری و رسیدگی ویژه به مراجعات مردمی بخصوص در پرداخت تسهیلات را با اهتمام و جدیت دنبال کنند.
مجتبی عبداللهی در شورای بانک های استان که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه البرز با توجه به ظرفیت های موجود، باید در تمامی امور، شاخص و برجسته باشد، افزود: بر این باور هستم که استان البرز دارای ظرفیت های بالقوه ای است که هنوز به طور کامل شکوفا نشده است.وی ادامه داد: بانک های استان در روند پیشرفت امور استان در ابعاد مختلف، دارای نقشی اساسی هستند و باید با اشراف کامل و نگاه مثبت در این راستا، اقدام کنند.عبداللهی گفت: اکنون یکی از دغدغه های اصلی مردم، دریافت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و رویکرد دولت محترم سیزدهم، بانک ها باید همراهی ویژه ای داشته باشند.وی افزود: بخش بزرگی از افراد متقاضی تسهیلات از اقشار کم درآمد جامعه هستند که از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و دیدارهای مردمی و میز خدمت به بانک ها معرفی می شوند؛ ضرورت دارد برای دریافت تضامین نگاه مساعدی ایجاد شود.استاندار البرز گفت: از سوی دیگر روند معرفی متقاضیان و دریافت تسهیلات تبصره های ۱۲، ۱۶ و ۱۸ که در رابطه با توانمند سازی افراد کم درآمد، اشتغالزایی، رونق تولید و... است، با سرعت بیشتری دنبال شود چراکه آمارها مورد رضایت نیست.وی افزود: با عنایت و همراهی ویژه دولت محترم سیزدهم، مقرر شد که واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در استان، مالیات خود را به البرز پرداخت کنند که در این زمینه با افزایش درآمدهای مالیاتی مواجه بوده ایم.عبداللهی گفت: می توان طی رایزنی و جلب همراهی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان، تدابیری اتخاذ شود که حساب های اصلی واحدها در البرز افتتاح شود و فعالیت داشته باشد.وی در ادامه افزود: البته این امر منوط به شرایط بانک ها و نحوه تعامل و پشتیبانی آنها است.وی گفت: با توجه به نهضت توسعه کشت های گلخانه ای استان، انتظار می رود که بانک کشاورزی تعامل ویژه ای را داشته باشد تا البرز را به قطب کشت گلخانه ای کشور تبدیل کنیم.استاندار البرز افزود: فعالیت ها و اقدامات بانک ها یکی از مهمترین شاخص های رضایتمندی مردم است از این رو باید بانک ها، مشتری مداری و رسیدگی ویژه به مراجعات مردمی بخصوص در پرداخت تسهیلات را با اهتمام و جدیت دنبال کنند.وی در پایان گفت: روند ارائه خدمات از سوی بانک ها، طی نظرسنجی از مردم، مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود