7 آبان 1401
شماره خبر: 274963

دشمن به امنیت ایران چشم طمع دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دشمن به امنیت ایران چشم طمع دارد


به گزارش سپیدار نیوز / دکتر عباسی نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد گفت: دشمن تمام تلاش خود را کرد تا طی 40 روز اخیر کشور را دچار التهاب و ناامنی نماید.
علیرضا عباسی با اشاره به برنامه ریزی دشمن علیه وحدت مردم، افزود: آنها درصدد آسیب رساندن به وحدت در حوزه های مختلف از جمله وحدت مذهبی و وحدت اقوام مختلف ایران بودند.
وی اظهار داشت: قوم کرد، لر، بلوچ و فارس در طی دوران قبل و بعد از انقلاب و در حین جنگ از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند اما دشمن امروز به وحدت آحاد ملت چشم طمع دوخته است.
عباسی تصریح کرد: دشمن تلاش کرد تا با ایجاد اختلاف بین شیعه و اهل سنت و کرد و فارس برای هدف قرار دادن این وحدت استفاده کند. وی گفت: مردم با بصیرت مثال زدنی با دشمن همراهی نکردند و نقشه آنها را نقش بر آب کردند و چون تیر دشمن با عدم همراهی اقوام ایرانی به سنگ خورد، با سوءاستفاده از ناآرامی ها از مردم انتقام گرفته و حادثه تروریستی شیراز را رقم زدند که بسیار دلخراش و سنگین بود. عضو مجمع نمایندگان البرز افزود: دشمن به امنیت ایران چشم طمع دارد تا آرامش موجود در کشور را دچار خدشه کند لذا باید مراقب بود. عباسی با تاکید بر اینکه دشمن روی اعتراضات و ناآرامی سوار می شود و آنرا تبدیل به هشوب و اغتشاش می کند اظهار داشت: نباید به دشمن میدان و اجازه ورود داد. وی تصریح کرد: حادثه تروریستی شیراز ماحصل تفرقه و اختلافاتی بود که عده ای به ناحق به آن دامن زدند و سعی کردند نیروهای امنیتی و انتظامی خدوم را تضعیف کنند. نماینده مردم فردیس در مجلس، ادامه داد: ثمره تضعیف سپاه، بسیج و نیروی انتظامی اقدامات تروریستی است که مشابه آن ناجوانمردانه در شیراز به وقوع پیوست. عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: باید هوشیار باشیم تا به آتشی که دشمن درصدد روشن نگاه داشتن آن است ندمیم و در حد توان خود این آتش را خاموش کنیم.عباسی افزود: متاسفانه برخی از سیاسیون، فعالین فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و افراد ذی نفوذ در قائله یک ماه اخیر امتحان خوبی پس ندادند و بعضا یا سکوت کردند و یا همراهی نمودند. وی افزود: باید همه تکلیف خود را با مجموعه ای که کمر به توقف مسیر پیشرفت نظام بسته است، مشخص کنیم و متوجه نقشه شوم دشمن باشیم. عباسی با اشاره به اینکه دشمن خود را از براندازی نظام عاجز می بیند، اظهار داشت: باید وحدت و یکپارچگی خود را برای فائق آمدن به نقشه های شوم دشمن حفظ کنیم. وی تاکید کرد: در حوادث اخیر اتحادیه اروپا، آمریکا و کانادا و برخی کشورهای غربی دیگر، مسئولین ایران را تحریم کردند اما ما برای هیچ کشوری در این رابطه پرونده قضائی یا تحریم اعمال نکردیم. عباسی گفت: باید با پیگیری در مجامع بین المللی، تکلیف خود را با کشورهای حامی حوادث اخیر داخل کشور که در قالب رسانه ای، مالی و سیاسی از این جریانات آشوب طلب حمایت کردند مشخص کنیم. وی افزود: باید مراودات و روابط خود را با کشورهایی که با همراهی با فتنه گران داخلی و خارجی کشور در حال تخاصم یا جنگ با ما هستند، در حوزه های اقتصادی، سیاسی و حقوقی بازنگری کنیم. عباسی اظهار داشت: امروز کشورهای اروپایی و آمریکایی با ایران وارد جنگ مشارکتی – نیابتی شده اند و با اجیر کرده عده ای در داخل و خارج کشور از آنها حمایت می کنند. وی تصریح کرد: دشمن با قراردادن فضای مجازی در اختیار عده ای آنها را برای ایجاد ناآرامی اجیر می کند و مجلس درصدد پیگیری قانونی این موارد است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود