14 آبان 1401
شماره خبر: 275271

پیام تشکر فرماندار نظرآباد از درخشش حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



فرماندار نظرآباد از درخشش حضور حماسی مردم ولایتمدار و متدین این شهرستان در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۱۳ آبان تشکر کرد.
دکتر حسین بغدادی فرماندار شهرستان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار نظرآباد در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۱۳ آباد قدردانی نموده و این درخشش حضور در سراسر کشور را مشت محکم ملت مسلمان ایران اسلامی بر دهان یاوه گویان دانست.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شکر و سپاس بی‌حد، خداوند قادر متعال را که بار دیگر به توفیق الهی و با بصیرت و زمان‌ شناسی مردم شریف، متدین و ظلم ستیز شهرستان نظرآباد که همواره در طول تاریخ ولایتمداری خود را به طرق مختلف همچون تقدیم ۳۱۳شهید گلگون کفن، حضور پرشور و متحدانه در مراسمات ملی و مذهبی و... داشته اند؛ هم اینک نیز در مقطع حساس و سرنوشت‌ ساز از تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان ‌ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» باشکوه‌تر از مراسمات گذشته برگزار گردید.حال که مردم متدین شهرستان نظرآباد با حضور حداکثری خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال، موجبات یاس و سرافکندگی دشمنان و معاندین را فراهم نمودند؛ بر خود وظیفه می‌دانم بعنوان خادم این مردم از بصیرت و حضور هوشمندانه و دشمن شکنانه ای که داشته اند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.
حسین بغدادی
خادم مردم ولایتمدار و فرماندار شهرستان نظرآباد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود