24 آبان 1401
شماره خبر: 275792

حدفاصل مسیر امامزاده حسن (ع) تا کاروانسرای شاه عباسی کرج پیاده راه احداث می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از احداث پیاده راه به مساحت 260 متر حدفاصل مسیر امامزاده حسن (ع) تا کاروانسرای شاه عباسی کرج خبر داد.
احمد افضلی با اعلام این خبر افزود: گسترش فضاهای پیاده راه ، علاوه بر تغییر سیمای کالبدی شهرها تحولات نوینی در کیفیت زندگی شهری و رفتار اجتماعی و فرهنگ مردم به وجود می آورد.
وی افزود: با توجه به نیاز کلانشهر کرج به توسعه فضاهای پیاده راه مقرر شده است تا در مسیر امامزاده حسن (ع) تا کاروانسرای شاه عباسی کرج پیاده راه احداث می شود. افضلی با تاکید بر ضرورت پیوست فرهنگی اجتماعی طرح های عمرانی گفت: شهر انسان محور شهری است که شهروندان براحتی و بدون دغدغه بتوانند اوقات خود را سپری کنند و این امر با رعایت پیوست فرهنگی اجتماعی محقق خواهد شد. وی افزود: در جلسه ای که با حضور دستگاه ها در معاونت عمرانی استانداری برگزار شد؛ مقرر شد تا در اسرع زمان با درنظرگرفتن پیوست فرهنگی و اجتماعی در مساحت 260 متر، حدفاصل مسیر امامزاده حسن (ع) تا کاروانسرای شاه عباسی پیاده راه احداث شود.افضلی گفت: تلاش می شود تا با اجرای این طرح ضمن ایجاد نشاط اجتماعی، بخشی از آلودگی های بصری و صوتی نیز بهبود یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود