29 آبان 1401
شماره خبر: 276021

بیش از ۱۸۰۰ معتاد متجاهر در استان البرز جمع آوری و ساماندهی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جمع آوری، ساماندهی و حمایت از معتادان متجاهر از جمله مطالبات جدی مردم است بنابراین اردوگاه های ماده ۱۶ استان به سرعت در حال بهره برداری و ارائه خدمت هستند.
مجتبی عبداللهی طی بازدیدی میدانی از پروژه های عمرانی اجتماعی استان، با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه ها بمنظور رفاه حال مردم، افزود: جمع آوری، ساماندهی و حمایت از معتادان متجاهر از جمله مطالبات جدی مردم است بنابراین اردوگاه های ماده ۱۶ استان به سرعت در حال بهره برداری و ارائه خدمت هستند.وی ادامه داد: اکنون براساس نیاز سنجی های صورت گرفته، استان البرز برای بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر و متکدیان پرخطر و... به اردوگاه ماده ۱۶ نیاز دارد.عبداللهی گفت: طی یک سال تلاش و پیگیری های مجدانه در راستای ساماندهی و نگهداری بیش از هزار و ۸۰۰ معتاد متجاهر در استان توفیق یافته ایم.وی افزود: تمامی شهرستان های استان باید به امکان اردوگاه های ماده ۱۶ برای معتادان متجاهر و در کنار ماده ۱۵ جهت بهبود معتادان داوطلب، مجهز شوند.استاندار البرز گفت: اکنون نیز چند سوله در ماهدشت کرج به مساحت ۴ هزار متر، مکان یابی شده و طی اقدامی جهادی درصدد راه اندازی آن هستیم.وی افزود: معتادان متجاهر نیز بخشی از این جامعه هستند و باید برای بهبود، مهارت آموزی، اشتغال و بازگشت آنها به آغوش خانواده اقدام و برنامه ریزی کنیم.
عبداللهی در ادامه طی بازدید از اراضی نزدیک به بهشت علی در محدوده جاده ماهدشت_اشتهارد، گفت: در این اراضی نیز امکان ساماندهی بیش از ۸ هزار معتاد متجاهر، متکدیان، کودکان کار و... فراهم خواهد شد، که بدنبال رفع موانع آن هستیم.در ادامه نیز استاندار البرز از آرامستان بهشت علی در جاده ماهدشت_اشتهارد و روند ساماندهی گلزار شهدای آن، دیدن کرد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود