8 تیر 1392
شماره خبر: 27609

نماینده مجلس:حضور 92درصدی مردم اشتهارد درانتخابات ستودنی بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نماینده مجلس:حضور 92درصدی مردم اشتهارد درانتخابات ستودنی بود


سپیدار آنلاین: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور 92 درصدی مردم شهرستان اشتهارد در انتخابات 24 خردادماه امسال ستودنی بود.
عزیز اکبریان در آیین تجلیل و قدردانی از ناظران انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی در اشتهارد افزود:این حضور حداکثری مردم اشتهارد در انتخابات بیانگر ولایت مداری آنان است.
وی اظهار کرد: مردم مومن و با بصیرت این شهرستان با حضور در پای صندوق های رای تیر محکمی را به قلب دشمن زدند. اکبریان از حضور و مشارکت مردم اشتهارد که بالاترین درصد مشارکت و حضور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی را در سطح استان البرز داشتند، تشکر و قدردانی کرد. فرماندار اشتهارد در این آیین گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای حماسه آفریدند. ابوالفضل اینانلو ادامه داد: انتخابات با تلاش و همکاری تمام دستگاه های اجرای شهرستان به نحو شایسته برگزار شد. وی گفت: تحقق این مهم در سایه تعامل، همدلی، تلاش و پشتکار نیروهای خدوم این شهرستان صورت گرفت.
فرماندار اشتهارد اظهارکرد: انتظار می رود دولت آینده و اعضای شوراهای اسلامی به مطالبات به حق مردم این شهرستان پاسخ مناسب دهند. در پایان این آیین به تمام برگزارکنندگان و ناظران انتخابات

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود