22 دی 1401
شماره خبر: 278733

تبریک نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان وچهارباغ به مناسبت میلاد فاطمه زهرا (س)

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تبریک نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان وچهارباغ به مناسبت میلاد فاطمه زهرا (س)


نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان وچهارباغ در پیامی روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز گرامیداشت مقام زن و مادر را به عموم مردم خصوصاَ بانوان شریف حوزه انتخابیه تبریک گفت.
متن کامل پیام علی حدادی به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
جایگاه و منزلت زنان در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بگونه ای است که رشد و پیشرفت همه انسانها مرهون تلاش های شبانه روزی آنان دانسته می شود.در روزگاری که دختران را زنده به گور می کردند و تولد آنان را نشانه شوربختی می دانستند، خداوند متعال همزمان با میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها سوره کوثر را بر پیامبر نازل می کند و دشمنان ایشان را ابتر خطاب می کند و پیامبر عظیم الشان اسلام نیز دستان دختر خود را می بوسد و او را پاره تن خود معرفی می کند و این چنین جایگاه دختران و زنان را برای همگان تبیین می کند.نامگذاری روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان روز زن، نشان از توجه به مقام و منزلت رفیع بانوان دارد.
امروز خوشبختانه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی زنان جامعه ایرانی توانسته اند در تمامی عرصه ها حضور یابند و موفق به کسب افتخارات بی نظیر برای میهن عزیزمان شوند.
حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان نمونه ترین زن در همه زمینه ها الگوی مناسب و شایسته ای است تا امروزه دختران ، زنان و مادران جامعه اسلامی با تاسی از سیره خدایی و روش و راه بی منتهای دخت گرامى رسول خدا(ص) ، این مهم را سرمشق خود سازند و در رسیدن به کمال معنوی و عصمت فاطمی بکوشند و اینگونه دختران و زنان قابل تقدیر خواهند بود .
اینجانب فرارسیدن سالروز میلاد پر خیر و برکت این بهترین خلقت خدا و روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن را به تمام محبان اهل بیت "علیهم السلام" و علی الخصوص مادران ایران اسلامی که نماد مهربانی، عشق، ایستادگی و از خود گذشتگی هستند صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود