3 بهمن 1401
شماره خبر: 279185

اجرای مراسم و برنامه های خانواده محور در گرامیداشت دهه فجر امسال

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه مبارک فجر، سالروز ایام ولادت حضرت علی علیه السلام و یادواره شهدا در شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار و باحضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مختاری امام جمعه محترم، بخشداران، شهرداران، و جمعی از رؤسای ادارات، و نمایندگان دستگاه ها ونهادهای مرتبط برگزار شد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که ایام الله دهه فجر امسال با چند مناسبت مبارک دیگر همزمان شده، گفت: همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال، ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام، مراسم اعتکاف و یادواره بزرگداشت شهدای سرافراز شهرستان ساوجبلاغ را نیز بصورت باشکوه برگزار خواهیم کرد. دکتر البرزی افزود: باید همه تلاش کنیم تا برنامه های افتتاحیه را از روز اول ایام الله دهه فجر، باشکوه آغاز نموده و تا اختتامیه مراسم، تمامی برنامه ها را با وزانت خاص خود برگزار کنیم. وی بیان داشت: برنامه های متعددی برای این ایام پیش بینی و در نظر گرفته شده است و باید از این ایام درجهت رسالت عظیم وحساسِ جهاد تبیین و معرفی برجستگی ها، موفقیت ها و جایگاه رفیع و والای مقام معظم رهبری در سه دهه مدیریت کشور در عرصه های بین المللی و داخلی و همچنین اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی بیشترین بهره را ببریم. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه با اشاره به هدف گذاری دشمنان برای ضربه زدن به بنیان خانواده ایرانی بخصوص در اغتشاشات اخیر، بیان داشت: دشمن برای بی هویت کردن خانواده های ایرانی برنامه های زیادی را برنامه ریزی کرده و بایستی ما هم برای مقابله با فتنه دشمنان، برنامه های دهه فجر امسال را بیش از گذشته مردمی سازی و خانواده محور نموده و مراسم ها را با حضور خانواده ها، رونق و شکوه خاصی ببخشیم. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: برگزاری میز خدمت در مصلاهای شهرستان، برگزاری مراسم های مجزا در همهٔ روستاها با محوریت امام جماعت روستا و با همکاری دهیاران،شوراهای اسلامی و مسئولین پایگاه های بسیج و تجلیل از خانواده معظم شهدای شهرستان از دیگر برنامه های مهم در دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان خواهد بود.
🔹 دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پایان تصریح کرد: در پایان دهه فجر امسال در شهرستان ساوجبلاغ پس از ارزیابی توسط بازرسان و ناظران، از سه مدیر برتر در حوزه برنامه ریزی و اجرای شاخص مراسم بزرگداشت این ایام تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود