12 بهمن 1401
شماره خبر: 279763

بیمارستان فردیس و ۳۳ پروژه دیگر در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



فرماندار فردیس گفت: در ایام دهه فجر ۲۶ پروژه در بخش دولتی با اعتبار ۵۱۳ میلیارد تومان و ۸ پروژه در بخش خصوصی با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان در شهرستان فردیس افتتاح می‌شود که از جمله شاخص ترین پروژه‌ها بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس است.
خداداد کاشفی، فرماندار فردیس، در نشستی با جمعی از اصحاب رسانه، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دلیل ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها را همراهی مردم دانست و اظهار کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی با وجود هجمه‌های دشمنان و مشکلات، در هر حوزه‌ای که باهمراهی مردم و تفکر انقلابی و جهادی مدیریت شده، توانسته‌ایم به موفقیت‌های بسیاری برسیم.وی با بیان اینکه دشمن به شیوه‌های مختلف این همراهی مردم را نشانه گرفته است، گفت: رسانه‌ها می‌توانند نقش موثری در جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه داشته باشند و در افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی کمک‌ کنند. این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه پیگیری‌ها در خصوص مشکلات شهرستان در حال به نتیجه رسیدن است، گفت: در ایام مبارک دهه فجر ۴۰ پروژه در فردیس افتتاح می شود که بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی به عنوان پروژه شاخص استان، افتتاح می‌شود. چند مدرسه، زمین چمن و بلوار شهدای اقتدار نیز از جمله این پروژه‌هاست.‌وی افزود: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۶ پروژه در بخش دولتی با اعتبار ۵۱۳ میلیارد تومان و ۸ پروژه در بخش خصوصی با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در شهرستان فردیس افتتاح می‌شود. فرماندار فردیس همچنین از اجرای ۵۵۰ عنوان برنامه تبیینی و تبلیغی در ایام الله دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن توسط دستگاه‌های مختلف در شهرستان خبر داد. در ادامه این نشست حمیدرضا عبدالله‌پور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس نیز در خصوص پروژه‌های دهه فجر گفت: پروژه‌های دهه فجر در شهرستان فردیس در ۳ بخش دولتی، خصوصی و کلنگ زنی است. ۲۶ پروژه دولتی، ۸ پروژه خصوصی و ۷ مورد کلنگ زنی در شهرستان انجام می‌شود. وی افزود: در بخش خصوصی ۳ پروژه در حوزه میراث فرهنگی، ۳ پروژه در حوزه جهادکشاورزی و ۲ پروژه در بخش صنعتی با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان افتتاح و برای ۱۱۰ نفر اشتغالزایی می‌شود. معاون فرماندار فردیس در خصوص پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر در فردیس کلنگ زنی می شود، گفت: دو مدرسه، ساختمان انتقال خون، کتابخانه عمومی شهرک بعثت و چند پروژه دیگر کلنگ زنی می‌شود. پروژه کتابخانه شهرک بعثت پس از سال‌ها توقف، با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری کلنگ زنی می شود.‌ این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار است و پیش بینی می‌شود تا دهه فجر آینده به مرحله بهره‌برداری برسد.کاشفی گفت: ۵۵۰ عنوان برنامه تبیینی و تبلیغی در ایام الله دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن توسط دستگاه‌های مختلف در شهرستان اجرا می‌شود.
در این نشست حمیدرضا عبدالله‌پور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی در خصوص پروژه‌های دهه فجر گفت: پروژه‌های دهه فجر در شهرستان فردیس در ۳ بخش دولتی، خصوصی و کلنگ زنی است. در این ایام ۲۶ پروژه دولتی و ۸ پروژه خصوصی افتتاح و کلنگ زنی ۷ پروژه عمرانی در شهرستان انجام می‌شود. وی افزود: در بخش خصوصی ۳ پروژه در حوزه میراث فرهنگی، ۳ پروژه در حوزه جهادکشاورزی و ۲ پروژه در بخش صنعتی با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان افتتاح و برای ۱۱۰ نفر اشتغالزایی می‌شود. معاون فرماندار فردیس در خصوص پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر در فردیس کلنگ زنی می شود، گفت: دو مدرسه، ساختمان انتقال خون، کتابخانه عمومی شهرک بعثت و چند پروژه در فرخ آباد کلنگ زنی می‌شود. پروژه کتابخانه شهرک بعثت پس از سال‌ها توقف، با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری کلنگ زنی می شود. این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار است و پیش بینی می‌شود تا دهه فجر آینده به مرحله بهره‌برداری برسد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود