13 بهمن 1401
شماره خبر: 279802

مدیران استان روند تحقق تعهدات اشتغال خود را گزارش دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان باید تعهدات خود را در راستای ایجاد و ثبت اشتغال اجرا کنند و از روند تحقق این امر گزارش دقیقی ارائه دهند.
مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اشتغال استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: مدیران بانک های استان باید با توجه ویژه ای به اشتغالزایی، نسبت به اعطای تسهیلات کارآفرینی، مشاغل خانگی، رونق تولید و... از محل تباصر ۱۶ و ۱۸ و مصوبات مربوطه، اقدام کنند.وی ادامه داد: تمامی اشتغال های ایجاد شده توسط ادارات و دستگاه های استان در سامانه رصد، ثبت شود تا آمار دقیقی از روند تحقق تعهدات اتخاذ کنیم.عبداللهی گفت: کارگروه اشتغال بانوان بویژه بانوان سرپرست خانوار اقدامات و برنامه های خود را اعلام کنند و متولیان و مدیران مربوطه از اهداف آن حمایت لازم را داشته باشند.وی افزود: بر این باور هستم که افراد دارای مهارت با سرعت بیشتری به اشتغال پایدار دست پیدا می کنند بنابراین ضرورت دارد که فارغ التحصیلان دانشگاه ها، سربازان، بانوان، دانش آموزان و... به انواع مهارت های فنی و حرفه ای مجهز شوند.استاندار البرز گفت: زیست بوم البرز دارای ظرفیت های فراوانی است که می توان از آن بهره برد و در راستای اشتغالزایی استفاده کرد.وی افزود: از سوی دیگر تولید و صنعت در استان البرز بسیار فعال است و می توان با آموزش نیروی کار در کنار فرهنگ سازی برای خانواده ها، نسبت به اشتغالزایی اقدام کرد.
عبداللهی گفت: تهیه و تدوین اطلس جامع اشتغال می تواند مطالعه دقیقی در این راستا باشد، که باید هر چه سریع تر با تعامل تمامی مدیران تهیه و اجرایی شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود