29 اسفند 1401
شماره خبر: 282250

معاون مدیرکل حراست استانداری معارفه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



مدیرکل حراست استانداری البرزگفت: حراست استانداری روزانه مراجعه کنندگان زیادی از سراسر مناطق البرز دارد که تلاش ما رسیدکی به امور مردم است.
رازانی در مراسم معارفه معاون حراست، با تقدیر از زحمات نجفی، معاون مدیرکل پیشین حراست استانداری، ایشان را مدیری مردمدار، بااخلاق و شخصیتی قابل احترام توصیف و ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: رویکرد ما تعامل سازنده و ایجاد فضای صمیمی در عین جدیت در انجام ماموریت هاست که این مهم خوشبختانه در سازمان و سوابق و روحیات و سبقه فرهنگی همکاران مجموعه وجود دارد.
وی با بیان اینکه از مجموعه همکاران حراست رعایت اخلاق، داشتن تقوای الهی در حوزه وظایف خود و اجرای قانون را انتظار داریم، افزود: اصل کار حراست اصلاح است. رازانی خطاب به مجموعه همکاران حراست که در ایام تعطیلات پاسخگوی در خواست و تماس های مردم به صورت برخط باشید، افزود: رسیدگی به مشکلات مردم اولی کار ماست.وی گفت: مجموعه همکاران در ایام تعطیلات در راستای خدمت گذاری به مردم شبانه روز تلاش کنند. رازانی در ادامه، صفایی، معاون مدیر کل جدید حراست استانداری را شخصیتی عملیاتی، پرتلاش و مقبول، خواند و ابراز امیدواری کرد که ایشان در انجام وظایف محوله موفق باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود